The Holmes Report назвав групу компаній One Philosophy кращим роботодавцем у сфері комунікацій у регіоні EMEA

Українська група компаній One Philosophy була визнана кращим місцем для роботи у сфері PR у Центральній та Східній Європі за версією авторитетного міжнародного видання The Holmes Report. У групу компаній входять комунікаційні агентства Be—it Agency, Be—it Health & Social Impact та Republic, а також брендингове агентство Zeitgest Design та лідерський консалтинг Changers.

Рейтинг Best Agencies to Work For відзначає комунікаційні агенції з цілісною корпоративною культурою і високим залученням команди. Він також оцінює, наскільки агентство дотримується стандартів індустрії у своїй діяльності і чи справді однією з головних цінностей компанії є люди, які в ній працюють.

Щороку в рейтингу беруть участь десятки незалежних компаній та мережевих агенцій по всьому світу. Першим етапом є заповнення заявки на участь у рейтингу, далі The Holmes Report проводять анонімне опитування команди та аналізують діяльність агенції з огляду існуючих практик розвитку, навчання і культури.

Критеріями оцінки рівня залученості команди є успішність управління агенцією, якість клієнтського сервісу, наявність культурно-особистісного різноманіття у колективі, баланс роботи та відпочинку, ефективність праці та менеджменту талантів, налагодженість внутрішніх комунікацій, сталість професійного розвитку, розмір фінансової винагороди, етичність принципів ведення бізнесу та його цінності.

П’ять агенцій групи One Philosophy охоплюють понад 90 співробітників, що працюють із більше ніж 70 клієнтами.

Команди агенцій Be—it Agency та Be—it Health & Social Impact створюють історії зі змістом та допомагають клієнтам долати щоденні виклики, вибудовуючи кращу реальність навколо нас. Завтрашні лідери та таланти зростають сьогодні завдяки Changers. Zeitgeist Design створює філософії брендів, візуальну ідентичність та проектує клієнтській досвід. Republic прагне допомогти державі та громадянам знайти спільну мову та зміцнити довіру. http://one-philosophy.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

IKEA інструктує, як екологічно розбирати її меблі

Компанія IKEA опублікувала детальні інструкції з розбирання своїх найпопулярніших меблів. Як пояснює компанія на своєму сайті, інструкції створено з метою підтримки екології ...

Солодка амністія: як дизайн паковання солодощів змінює категорію

Працюючи з дизайном паковання в категорії солодощів, команда Dozen Agency спостерігає, як трансформується категорія, її зовнішній вигляд і сам принцип ...

В Україні інтернет став популярнішим за телебачення. Дослідження

Як показують результати січневого соціологічного опитування* компанії Research & Branding Group, на початку 2021 року половина українців (51%) в якості ...

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...