The Holmes Report назвав групу компаній One Philosophy кращим роботодавцем у сфері комунікацій у регіоні EMEA

Українська група компаній One Philosophy була визнана кращим місцем для роботи у сфері PR у Центральній та Східній Європі за версією авторитетного міжнародного видання The Holmes Report. У групу компаній входять комунікаційні агентства Be—it Agency, Be—it Health & Social Impact та Republic, а також брендингове агентство Zeitgest Design та лідерський консалтинг Changers.

Рейтинг Best Agencies to Work For відзначає комунікаційні агенції з цілісною корпоративною культурою і високим залученням команди. Він також оцінює, наскільки агентство дотримується стандартів індустрії у своїй діяльності і чи справді однією з головних цінностей компанії є люди, які в ній працюють.

Щороку в рейтингу беруть участь десятки незалежних компаній та мережевих агенцій по всьому світу. Першим етапом є заповнення заявки на участь у рейтингу, далі The Holmes Report проводять анонімне опитування команди та аналізують діяльність агенції з огляду існуючих практик розвитку, навчання і культури.

Критеріями оцінки рівня залученості команди є успішність управління агенцією, якість клієнтського сервісу, наявність культурно-особистісного різноманіття у колективі, баланс роботи та відпочинку, ефективність праці та менеджменту талантів, налагодженість внутрішніх комунікацій, сталість професійного розвитку, розмір фінансової винагороди, етичність принципів ведення бізнесу та його цінності.

П’ять агенцій групи One Philosophy охоплюють понад 90 співробітників, що працюють із більше ніж 70 клієнтами.

Команди агенцій Be—it Agency та Be—it Health & Social Impact створюють історії зі змістом та допомагають клієнтам долати щоденні виклики, вибудовуючи кращу реальність навколо нас. Завтрашні лідери та таланти зростають сьогодні завдяки Changers. Zeitgeist Design створює філософії брендів, візуальну ідентичність та проектує клієнтській досвід. Republic прагне допомогти державі та громадянам знайти спільну мову та зміцнити довіру. http://one-philosophy.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...