Теперь можно преподнести баночку колы приятелю на другом конце Земли

Coca-Cola — бренд, известный своей ориентированностью на атмосферу и опыт. Многочисленные маркетинговые кампании бренда сфокусированы на отношениях. Желание объединить Coca-Cola с ежедневными положительными эмоциями ещё больше ощущается в новом проекте компании — вендинговые автоматы на искусственном интеллекте.

Все автоматы будут объединены облачным сервисом, а потребители смогут приобретать охлаждённые напитки с помощью смартфонов ещё до того, как они подойдут к торговому автомату. Это означает, что любой желающий сможет приобрести ледяную газировку Coke для незнакомца с другого конца света. Данный концепт отдалённо напоминает маркетинговую кампанию Share-a-Coke, которая персонализировала бутылки и банки с напитками, размещая на них имена.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.