Темы Cannes Lions – 2019. Доказательство ценности креатива

Всем известно, что креативность важна. Мы говорили об этом много лет, и это подтверждается опытом Burger King, Coca-Cola, McDonald’s, Heineken и бесчисленного множества других международных брендов. Но в этом году на фестивале Cannes Lions мы продемонстрируем еще больше результатов исследований и расскажем новые интересные истории, которые помогут вам убедить коллег и клиентов мыслить оригинальнее и поддерживать создание смелых креативных работ.

Вместе с самыми блестящими умами индустрии мы подобрали для вас самые наглядные доказательства того, что креативность приносит результаты. Консалтинговая фирма McKinsey представит вашему вниманию результаты опросов генеральных и финансовых директоров, которые позволят директорам по маркетингу лучше понять, как им следует действовать, чтобы помочь развитию своей компании.

Forrester Research представит новые доказательства в пользу креативных агентств, а маркетологи компаний Anheuser-Busch, Adidas и Burger King расскажут, как культура бесстрашия помогает добиться реальных результатов. Также мы все сможем ознакомиться с мнениями лидеров международных брендов во время ежедневных сессий «Проснись и пой с The Economist» (Wake Up with The Economist).

Наконец, Рори Сазерленд, вице-председатель Ogilvy, пояснит, почему, на его взгляд, при оценке креативности надо мыслить эмоционально, а не рационально.

ПОСМОТРЕТЬ СПИСОК ДОКЛАДЧИКОВ

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...