Телеграм-бот Баба Катря навчає правильних наголосів в українській мові

В Телеграмі запустили бота Бабу Катрю, яка навчає правильних наголосів в українській мові. Автори проєкту — акторки з «ЦеШо» та засновниці школи дубляжу та сценічного мовлення «Гур-гури» Марічка Штирбулова та Катерина Петрашова спільно із Bot&Partners. За їхніми словами, Баба Катря — це цікава жінка, активна, дотепна, любить рейви і подорожі. І, звісно ж, українську мову!

«Оскільки ми акторки та постійно маємо справу саме з усним мовленням, то дуже цінуємо і любимо мелодику мови, її звучання. Наголошування слів в українській мові — складна річ, адже немає фіксованого принципу чи послідовної логіки наголошування. Проте саме це надає українській мові унікального, особливого звучання, — переконана Марічка Штирбулова. — Мріємо, щоб якомога більше людей відчули це!»

Користуватися ботом просто: Баба Катря пропонує два варіанти наголосу, з яких треба обрати правильний. Наприклад, уподОбання чи уподОбАння? Правильна відповідь — уподОбання, і якщо жіночка-бот у гарному настрої, то пояснить, що це можна запам’ятати через дієслово уподОбати.

Телеграм-бот Баба Катря навчає правильних наголосів в українській мові
Телеграм-бот Баба Катря навчає правильних наголосів в українській мові
Телеграм-бот Баба Катря навчає правильних наголосів в українській мові

«Маємо надію, що наш чатбот допоможе вдосконалити і ще більше полюбити українську, а вивчення наголосів зробить веселим і цікавим. Впевнені, що Баба Катря багатьом сподобається і стане хорошою пОдружкою!», — говорить Катерина Петрашова. Ну а якщо після цього схочеться більш істотно попрацювати зі своєю мовою — можна перейти в школу «Гур-гури».

Джерело


Читати також: Як працює проєкт Р.І.Д., що дарує кожному з нас щоденне вивчення трьох слів і як стати володарем часу, в ексклюзивному інтерв’ю Creativity.ua розповідають очільниця проєкту Іванна Світляр та керівниця SMM-відділу Марина Яцкевич.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...