TABASCO створило айдентику для WIN Ukraine

Українське представництво міжнародної організації Women in Nuclear Global отримало айдентику. WIN Ukraine об’єднує та підтримує жінок-спеціалістів, котрі працюють у ядерній промисловості, тому перед TABASCO стояло завдання — розробити впізнавану символіку, котра сама говоритиме про діяльність організації.

Рішення прийшло у лаконічному та витонченому об’єднанні двох образів — жіночому силуеті та знаку ядерної енергетики. Важливо було мінімальними образотворчими засобами додати знаку жіночності і, в той самий час, уникнути недоречного прикрашання та рюшів.

Ірина Чередниченко, директорка із комунікацій та розвитку WIN Ukraine – українського представництва всесвітньої мережі Women in Nuclear Global: «Продукт, котрий ми отримали, — це потрапляння у саме серце та глибину ідеї. Він вийшов насправді геніальним, адже за багаторічний період роботи багатьох філій по всьому світу Women in Nuclear нікому з наших колег, у тому числі і в Україні, так і не спала на думку така ідея. Хоча вона завжди, як виявилося, була поряд. Ми отримали обличчя бренду — головну “аватарку”, котру полюбили усі з першого погляду. Плануємо використовувати її у наших проектах та діяльності».

Олександр Смірнов, партнер та креативний директор TABASCO: «Щиро пишаюся цією роботою. Нам вдалося переосмислити символ ядерної енергії та знайти у ньому жіноче начало».

Проект розробили Chief of design TABASCO Світлана Горовенко та дизайнерка TABASCO Аліна Стеценко.


Більше новин про айдентику, брендинги і ребрендинги читайте за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Креативну індустрію запрошують підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі з інфодемією

Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у ...

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square

Стартовал второй этап приема конкурсных работ на фестиваль рекламы White Square

Один из крупнейших креативных фестивалей в Европе — международный фестиваль маркетинга и рекламы White Square — в 2021 году пройдет 9-11 ...

Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень

Ці кампанії з архівів The Work є наочним прикладом креативного та ефективного використання GIF-зображень, популярність яких за час локдауну лише зросла.

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

MEGOGO LIVE покаже соціальний проєкт «Країна сонячних зайчиків»

У вівторок, 19 січня, на молодіжному каналі MEGOGO LIVE відбудеться показ першої частини соціального проєкту «Країна сонячних зайчиків», над виробництвом ...

Книга про предметний дизайн

Вийшла перша українська книга про предметний дизайн — PRODUCT DESIGN in Ukraine

В Україні вийшла перша книга про предметний дизайн «PRODUCT DESIGN in Ukraine / Предметний дизайн в Україні. Меблі, освітлення, декор». ...

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...