TABASCO создало для Ичнянского МКК коллекцию сгущенки к 8 марта

Биографии и портреты жен Бандеры, Скоропадского и Коцюбинского использовали для сувенирной серии украинского производителя сгущенного молока “Ичня”, чтобы напомнить о значении роли женщин в истории Украины.

“Восьмого марта в медиапространстве СНГ принято вспоминать о Розе Люксембург и Кларе Цеткин, о Софье Ковалевской. Между тем мы забываем об украинских женщинах, которые непосредственно влияли на ход истории Украины. Мы решили напомнить о них”, ‒ отметил председатель наблюдательного совета Ичнянского МКК Валентин Запорощук.

Дизайн и концепцию проекта разработала команда украинского креативного агентства TABASCO, создатели “Боевой сгущенки” в поддержку Вооруженных Сил Украины.

По словам Александра Смирнова, креативного директора и партнера TABASCO, современный бренд просто обязан иметь активную гражданскую позицию.

“Ичнянский МКК поддержал армию в проекте “Боевая сгущенка”. Поскольку общество отреагировало позитивно, мы продолжили традицию и посвятили следующий проект женщинам. Мне бы очень хотелось, чтобы благодаря ему граждане Украины больше интересовались историей и стремились сохранять связь поколений”, ‒ прокомментировал Александр Смирнов.

Команда TABASCO:

Креативный директор  –  Александр Смирнов

Арт-директор – Светлана Горовенко

Копирайтер  –  Анна Проничева

Head of Digital  –  Евгения Рубан

Эккаунт директор – Елена Лапшова

Эккаунт менеджер – Наталья Зайко

PR-менеджер – София Касьяненко

После того, как в соцсетях разгорелась дискуссия вокруг этой акции, TABASCO вышел с официальным заявлением:

“Жінок не помічають.
Це факт.

Навіть у підручниках з історії не так багато жіночих імен. Нам розповідали про вчинки Скоропадського, Коцюбинського, Бандери. Але нічого не розповідали про їхніх дружин, які мали безпосередній вплив на своїх чоловіків, і як наслідок ‒ на політику української держави.

“Без Аліни я лише половина”, ‒ казав гетьман Скоропадський про свою дружину. Проте, її ім’ям у Google цікавляться в 6 разів менше, аніж ім’ям самого гетьмана.

Ми хочемо показати: поруч із кожним відомим чоловіком стоїть не менш велична жінка. Не “за чоловіком”, як заведено було казати, а саме поруч.

Сучасні жінки ‒ надзвичайні. Вони не просто оберігають та підтримують чоловіків, а й самі змінюють цей світ, працюючи на повну силу “у дві зміни”: на роботі та вдома.
Із початком війни на Донбасі багато українських жінок стали добровольцями і пішли на фронт.
Проте, станом на червень 2018 року, майже 70% опитаних чоловіків погодилися з твердженням, що найважливіша роль жінки – піклуватися про власну оселю та готувати їжу для родини, згідно з дослідженням UNFPA Ukraine за червень 2018 року.

Тому ми присвятили нашу із Ічнянський МКК нову кампанію жінкам. Каналом комунікації стали етикетки згущеного молока, точнісінько так само як ми вшановували подвиги чоловіків у кампанії “Бойова згущенка” до Дня захисника України”.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...