Шотландський працівник пошти Натан Еванс дав початок найдивнішому захопленню 2021 року, коли він у січні оприлюднив свою версію моряцької пісні Wellerman. Незабаром його пісню підхопив весь TikTok. А тепер моряцькі пісні потрапили ще й в рекламу і добралися аж до Австралії, як показує нова кампанія Suzuki.
Автомобілебудівник Suzuki спільно з агенцією Deloitte Digital випустив музичний альбом під назвою Land Shanties, зробивши його саундтреком своєї моделі Suzuki Vitara. Музика в цьому альбомі виконана гуртом The Longest Johns, який спеціалізується на моряцьких піснях.
Цей концептуальний альбом із семи пісень розповідає про не дуже епічну Одіссею чоловіка, який забув купити дружині мигдалеве молоко і тепер мусить мчати за ним до магазину (щоправда, щиро насолоджуючись поїздкою).
Послухати цей альбом можна на Spotify, на Apple Music або на сайті suzuki.com.au.
У кампанії є навіть кліп-ролик:
Suzuki звітує, що ця кампанія вже у свій перший тиждень викликала неабиякий попит на тест-драйви моделі Vitara, а альбом Land Shanties прослухали понад 50000 разів на Spotify, Apple Music і YouTube.
Майкл Пачота, генеральний менеджер Suzuki Australia, пояснює ідею кампанії так: «Наша модель Vitara перетворює кожну поїздку на захопливу пригоду, навіть якщо ви просто їдете по магазинах закупатися. Тож нам видалося логічним втілити цю атмосферу пригод в альбомі «моряцьких пісень для суходолу». Хоча ці моряцькі пісні – саундтрек для Suzuki Vitara, ми сподіваємося, що вони будуть цікавими і для широкого загалу, адже ми б хотіли поділитися з усіма водіями цим відчуттям пригоди, властивим нашій чудовій моделі».
А Метт Лоусон, старший креативний директор Deloitte Digital, зазначає: «Моряцькі пісні підбадьорювали екіпаж корабля у нелегких морських подорожах. Тож уявіть, на що ці пісні здатні у подорожах, які є легкими та приємними! Ми хотіли зробити музичний альбом, який можна співати всією родиною. Він не лише рекламу робить цікавішою, а й сам продукт теж. Ці моряцькі пісні для суходолу можуть бути музичним акомпанементом як карколомних пригод, так і звичайних пошуків вільного місця на парковці перед супермаркетом. Зараз, більшість поїздок не мають того романтичного ореолу пригоди, про який ми всі мріємо. Тож ми скористалися можливістю додати до повсякденної рутини трохи романтики».
Читайте також:
Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів.
Як креативно провести тест-драйв: шість прикладів від переможців Cannes Lions.