Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову рекламу до відкриття супермаркету і перевертаєте в ній з ніг на голову геть усе, що можна. Принаймні супермаркет Omega Mart (а насправді арт-інсталяція колективу митців Meow Wolf) заявив про своє майбутнє відкриття 18 лютого у Лас-Вегасі саме так.

До урочистого відкриття цієї арт-інсталяції колектив Meow Wolf і агенція Wieden+Kennedy створили чудернацький контент, який мало що пояснює глядачам і натомість викликає у них численні питання.

Взяти, наприклад, традиційний ролик до відкриття цього «супермаркету», в якому нічого традиційного, як не шукай, не знайдеш. Обличчям його стала діпфейкова версія співака Віллі Нельсона.

Інші відео з гордістю демонструють товари з полиць Омегамарта. Погляньте, зокрема, на ось цю консервовану в желатині романтичну вечерю.

А якщо вам потрібне вапно у персоналізованій пляшці (камінець в бік Coca-Cola!), в Омегамарті й не таке є.

Щоправда, іноді помиляється і Омегамарт, і тоді супермаркет (чи-то арт-інсталяція) мусить застерігати покупців бути обережнішими з придбаними лимонами.

В Лас-Вегасі до відкриття Омегамарту з’явилися також тематичні білборди, до яких незабаром має приєднатися велетенська надувна горила.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Джерело

Більше відео із рубрики «Відео дня» можна переглянути за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...