Судебная тяжба против Pepsico

«Центр науки в интересах граждан» (CSPI) подал иск от имени трех американцев в федеральный суд Бруклина против компании PepsiCo. В жалобе указывается, что производитель напитков «нахваливал бренд Naked», под которым выпускаются овощные и фруктовые соки и смузи. В частности, в рекламных роликах говорилось, что эти напитки не содержат сахара, а продукция серии Naked является натуральной и полезной.

Однако CSPI утверждает, что в одной бутылке такого сока содержится больше сахара, чем в обычной банке Pepsi. Кроме того, заявляют истцы, напитки разбавляются более дешевыми нектарами, о которых в рекламе не говорится. Таким образом PepsiCo намеренно вводит в заблуждение потребителей, позиционируя Naked в качестве бренда для здорового питания и заставляя их покупать более дорогую продукцию.

В PepsiCo изданию заявили, что считают иск беспочвенным, поскольку на бутылках четко указано, какие фрукты и овощи использовались при производстве.

В настоящее время заявители пытаются добиться того, чтобы иску был присвоен статус коллективного.


Подробнее:http://adindex.ru/news/right/2016/10/5/137408.phtml

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...