Створюй некислі стікери з Seth & Riley’s Garage

THINKMcCANN замутив бота в месенджері Telegram, стікери й новий дизайн банок для Seth & Riley’s Garage.

Сет і Райлі люблять втикати в гаражі та не люблять паритись. Навіть писати повідомлення їм в напряг. «Кому треба букви, коли є стікери?» — вирішили вони й забацали 4 стікер-паки на всі випадки життя: про літо, розслабон, коханнячко і туси. Все, що треба справжнім гаражним чувакам.

Щоб паритися ще менше, Сет і Райлі завели бота: telegram.me/garagestickerbot Він може підігнати всі 4 паки. А ще навчить, як мутити власні. Оригінальні, типу.

У пацанів грандіозні плани. Вони хочуть, щоб про бота дізналося якнайбільше народу, тому затулили стікер-паки на 4 нові банки. Лімітед едішн, типу. Тепер крутецький лимонний смак у ще лимоннішому дизайні. Незабаром шедеври Сета і Райлі вже можна буде знайти на полицях магазинів.

Клієнт Carlsberg Ukraine

Ірина Качура – віце-президент з маркетингу

Дмитро Пилипенко – директор з маркетингу

Юлія Кириллова – провідний бренд-менеджер

Оксана Ленінг – бренд-менеджер

Віталій Бесєдін – бренд-менеджер

 

Агентство THINKMcCANN

Євген Камінський – креативний директор

Ольга Кутузова – асоційований директор з обслуговування клієнтів

Оксана Капранова – старший арт-директор

Настя Доліненко – молодший арт-директор

Маша Шеремет – дизайнер

Ілля Янков – копірайтер

Альона Ткачук – старший акаунт-менеджер

 

Агентство Initiative

Катерина Козій – аккаунт директор

Юлія Щербак – діджитал керівник

Антон Мироненко – керівник проекту

Технічна розробка D2

Євген Гарагуля – cпеціаліст з програмування Java

Олексій Заблоцький – cтарший інженер-програміст Java

Вєра Корабліна – керівник проекту

Ростислав Янченко – креативний продюсер.

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...