THINKMcCANN замутив бота в месенджері Telegram, стікери й новий дизайн банок для Seth & Riley’s Garage.
Сет і Райлі люблять втикати в гаражі та не люблять паритись. Навіть писати повідомлення їм в напряг. «Кому треба букви, коли є стікери?» — вирішили вони й забацали 4 стікер-паки на всі випадки життя: про літо, розслабон, коханнячко і туси. Все, що треба справжнім гаражним чувакам.
Щоб паритися ще менше, Сет і Райлі завели бота: telegram.me/garagestickerbot Він може підігнати всі 4 паки. А ще навчить, як мутити власні. Оригінальні, типу.
У пацанів грандіозні плани. Вони хочуть, щоб про бота дізналося якнайбільше народу, тому затулили стікер-паки на 4 нові банки. Лімітед едішн, типу. Тепер крутецький лимонний смак у ще лимоннішому дизайні. Незабаром шедеври Сета і Райлі вже можна буде знайти на полицях магазинів.
Клієнт Carlsberg Ukraine
Ірина Качура – віце-президент з маркетингу
Дмитро Пилипенко – директор з маркетингу
Юлія Кириллова – провідний бренд-менеджер
Оксана Ленінг – бренд-менеджер
Віталій Бесєдін – бренд-менеджер
Агентство THINKMcCANN
Євген Камінський – креативний директор
Ольга Кутузова – асоційований директор з обслуговування клієнтів
Оксана Капранова – старший арт-директор
Настя Доліненко – молодший арт-директор
Маша Шеремет – дизайнер
Ілля Янков – копірайтер
Альона Ткачук – старший акаунт-менеджер
Агентство Initiative
Катерина Козій – аккаунт директор
Юлія Щербак – діджитал керівник
Антон Мироненко – керівник проекту
Технічна розробка D2
Євген Гарагуля – cпеціаліст з програмування Java
Олексій Заблоцький – cтарший інженер-програміст Java
Вєра Корабліна – керівник проекту
Ростислав Янченко – креативний продюсер.