Стартував набір журі Effie Awards Ukraine 2020

Оргкомітет Effie Awards Ukraine оголошує про початок формування журі конкурс 2020 року.

 Цього року премії Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. Щороку оргкомітет прагне до створення професійної та збалансованої команди журі, в якій представлена як клієнтська, так і агентська експертиза по кожному напряму індустрії чи спеціалізації агентства. Тому зазвичай журі Effie складається із провідних маркетинг-спеціалістів, що працюють у компаніях рекламодавців, топ-менеджерів комунікаційних агентств і медіаекспертів, дослідників та консультантів.

В цьому році суддівство відбудеться в три тури і вперше пройде в онлайн форматі.

Вже сьогодні компанії, що брали активну участь у Effie Awards Ukraine попередніх років, та члени Всеукраїнської рекламної коаліції можуть пропонувати кандидатів до журі Effie Awards Ukraine 2020.

Від кожного агентства розглядається не більше 4-х кандидатів, а саме:

  • один представник комунікаційного агентства,
  • до 3-х маркетинг-спеціалістів компаній-рекламодавців.

Імена кандидатів приймаються до 20 вересня за посиланням.

Відбір суддів буде здійснено на підставі наступних критеріїв: досвід роботи в маркетингу і рекламі та роботи на управлінській позиції, досвід суддівства конкурсу та участь в конкурсній програмі Effie. При наявності вище перерахованих критеріїв перевага надається кандидатам, які подають свої заявки на Effie Awards Ukraine 2020, чим підтверджують своє серйозне відношення до конкурсу і розділяють принципи Effie.

Всі надіслані рекомендації будуть розглянуті. Однак оргкомітет залишає за собою право затвердження кандидатів до фінального списку журі Effie 2020, який буде анонсований в жовтні.

В разі виникнення запитань, пов’язаних з формуванням журі, звертайтесь до оргкомітету – [email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MEGOGO

MEGOGO виповнилось 9 років: підсумки та аналіз 2020 року

MEGOGO відсвяткував своє 9-річчя. Завдяки сміливим інноваційним рішенням та стрімкому росту компанія стала одним із найбільших медіасервісів Східної Європи. Із ...

В Instagram запустили інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз»

В Instagram запустили інтерактивний проєкт про камінг-аут «Неочікувані сторіз»

Три герої — гей, лесбійка та бісексуалка, — в сторіз вперше розказують про свою сексуальну орієнтацію. Користувачі можуть обрати власний ...

Чорна П’ятниця в Projector: відеобібліотека зі знижкою 50%

Чорна П’ятниця в Projector: онлайн-школа пропонує річну підписку на відеобібліотеку зі знижкою 50%

Онлайн-школа Projector пропонує річну підписку на свою відеобібліотеку зі знижкою 50% до Чорної П‘ятниці. Оформити доступ до контент-бази за акційною ціною можна лише 27 ...

У В’єтнамі ЮНІСЕФ робить вуличні урни з мотоциклів

ЮНІСЕФ та агенція Happiness Saigon абсолютно серйозно запросили людей перетворити свої мотоцикли на вуличні урни, щоб перехожі могли викидати туди сміття.

Google створила нескінченний генератор пісні Bad Guy Біллі Айліш з 15000 каверів

Infinite Bad Guy віддає належне треку, який набрав вже понад мільярд переглядів і зібрав навколо себе цілу спільноту виконавців.

Щасливі бути разом. ЦУМ презентує новорічні вітрини

ЦУМ Київ вже традиційно відкриває новорічний сезон у Києві презентацією святкових вітрин, які цьогоріч присвячені темі «Щасливі бути разом». Головна ...