• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

StarLightMedia реалізувала 6-в-1 «МОЖНА!» за 6 днів

16 Липня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
StarLightMedia реалізувала 6-в-1 «МОЖНА!» за 6 днів
Share on FacebookShare on Twitter

Щойно закінчився фестиваль Atlas Weekend, в рамках колаборації з яким у StarLightMedia досягнули щонайменше шести цілей: мотивували співробітників, порадували квитками партнерів, розповіли про динаміку розвитку компанії всім групам стейкхолдерів, отримали зворотній зв’язок від глядачів про проекти 2019-2020, зібрали базу потенційних співробітників та зрозуміли, як підвищити привабливість медіаіндустрії для міленіалів.

За шість днів спеціалісти департаменту Human Capital просто на фестивалі провели мініінтерв’ю та зібрали 537 анкет. Серед іншого розпитали, чи респонденти вважають телеіндустрію привабливим місцем роботи? Ствердно на це запитання відповіли 286 опитаних, заперечно – 244.

«Як показало опитування,  для більшості праця у медіа – це щось виключно творче та креативне. З великим подивом гості нашої зони реагували на те що, у компанії є розмаїття вибору професій: від журналістів і дизайнерів, юристів та фінансистів до водіїв та електриків. Особливо цінними та наповненими інсайтами виявилися бесіди з поколінням Z. За результатами анкетування 250 респондентів, які хотіли б долучитися до нашої команди, вже внесені до кадрового резерву», – коментує Людмила Довгоброд, Human Capital Director StarLightMedia.

Окрім інтерв’ю з майбутніми співробітниками, волонтери медіагрупи (а це загалом 50 співробітників)  дізналися думку з перших вуст і у глядачів. Ексклюзивно, до старту сезону, відвідувачі бренд-зони переглянули на проголосували за трейлери шести майбутніх новинок СТБ, ICTV та «Нового каналу». Не обмежуючись лише камерними переглядами на бренд-зоні та заручившись девізом «МОЖНА!», у інтерактиві із глядачами ми презентували трейлери ще й на Night Stage 9 липня.

Абсолютним лідером за результатами голосування і кількістю лайків стала концепція серіалу «Ескорт», який готують до виходу у 2020 році.  «Це власний формат, який ми розробляємо спільно зі сценаристом Ніною Шулікою. Вона паралельно пише книгу. Поки ми працюємо над сценарієм, вирішити зробити певну пробу пера, його візуальну складову. Ми хочемо робити яскраві, значущі проекти і для нас, те що молода аудиторія на них відгукується – дуже хороший знак. Після Atlas Weekend ми ще більше переконалися в тому, що цей проект треба створювати і вирішили, що зробимо його трохи міцнішим, вийдемо за рамки традиційного телевізійного продукту. Серіал обов’язково вийде – можливо на одному з наших телеканалів, а можливо виробимо його у копродакшені з іноземними колегами і запустимо на VOD-платформі.  Ми хочемо змінити концепцію взаємодії з глядачами і отримувати реакцію аудиторії на продукт на ранніх стадіях розробки проекту. Так, для того щоб конвертація такого зворотного зв’язку була дійсно якісною, потрібна ціла система. Але в результаті – від цього виграємо і ми, і глядачі», – прокоментував такі результати Дмитро Кицай, керівник служби створення та редагування серіального контенту.

Далі у рейтингу розташувалися «Медфак» про життя студентів-медиків від «Нового каналу» та «Закляті друзі» від ICTV про пригоди двох протилежних за характером напарників-поліцейських. Наступні за популярністю – «Кріпосна-2», «Будиночок на щастя-2» та прем’єра «Подорожники».

«Цього року ми будемо прибутковою медійною компанією. Ми знаємо, як це робити, і ми це зробимо. Ми інвестуватимемо у здоров’я компанії, культуру, створення позитивного ставлення до ролі компанії та кожного співробітника в бізнесі. І що для нас дуже важливо: ми інвестуватимемо в роль компанії в суспільстві», – повідомив СЕО StarLightMedia Михайло Царьов на зустрічі з партнерами, рекламодавцями та пресою 10 липня. І на тлі співпраці з Atlas Weekend ці слова не футуризм, а реальність.

Девіз МОЖНА! не став голослівним і для наших співробітників, які отримали 1250 квитків від StarLightMedia, щоб насолодитися фестивалем. 700 роликів, які створили наші колеги, щоб підтримати МОЖНА-запал, нон-стоп показували на бренд-зоні StarLightMedia. Так кожен, навіть наймолодша відвідувачка, якій було 1,5 років, навзаєм отримали можливість познайомитися з тими, хто творить StarLightMedia щодня.

Теги: медіановинишоубиз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.