Щойно закінчився фестиваль Atlas Weekend, в рамках колаборації з яким у StarLightMedia досягнули щонайменше шести цілей: мотивували співробітників, порадували квитками партнерів, розповіли про динаміку розвитку компанії всім групам стейкхолдерів, отримали зворотній зв’язок від глядачів про проекти 2019-2020, зібрали базу потенційних співробітників та зрозуміли, як підвищити привабливість медіаіндустрії для міленіалів.

За шість днів спеціалісти департаменту Human Capital просто на фестивалі провели мініінтерв’ю та зібрали 537 анкет. Серед іншого розпитали, чи респонденти вважають телеіндустрію привабливим місцем роботи? Ствердно на це запитання відповіли 286 опитаних, заперечно – 244.

«Як показало опитування,  для більшості праця у медіа – це щось виключно творче та креативне. З великим подивом гості нашої зони реагували на те що, у компанії є розмаїття вибору професій: від журналістів і дизайнерів, юристів та фінансистів до водіїв та електриків. Особливо цінними та наповненими інсайтами виявилися бесіди з поколінням Z. За результатами анкетування 250 респондентів, які хотіли б долучитися до нашої команди, вже внесені до кадрового резерву», – коментує Людмила Довгоброд, Human Capital Director StarLightMedia.

Окрім інтерв’ю з майбутніми співробітниками, волонтери медіагрупи (а це загалом 50 співробітників)  дізналися думку з перших вуст і у глядачів. Ексклюзивно, до старту сезону, відвідувачі бренд-зони переглянули на проголосували за трейлери шести майбутніх новинок СТБ, ICTV та «Нового каналу». Не обмежуючись лише камерними переглядами на бренд-зоні та заручившись девізом «МОЖНА!», у інтерактиві із глядачами ми презентували трейлери ще й на Night Stage 9 липня.

Абсолютним лідером за результатами голосування і кількістю лайків стала концепція серіалу «Ескорт», який готують до виходу у 2020 році.  «Це власний формат, який ми розробляємо спільно зі сценаристом Ніною Шулікою. Вона паралельно пише книгу. Поки ми працюємо над сценарієм, вирішити зробити певну пробу пера, його візуальну складову. Ми хочемо робити яскраві, значущі проекти і для нас, те що молода аудиторія на них відгукується – дуже хороший знак. Після Atlas Weekend ми ще більше переконалися в тому, що цей проект треба створювати і вирішили, що зробимо його трохи міцнішим, вийдемо за рамки традиційного телевізійного продукту. Серіал обов’язково вийде – можливо на одному з наших телеканалів, а можливо виробимо його у копродакшені з іноземними колегами і запустимо на VOD-платформі.  Ми хочемо змінити концепцію взаємодії з глядачами і отримувати реакцію аудиторії на продукт на ранніх стадіях розробки проекту. Так, для того щоб конвертація такого зворотного зв’язку була дійсно якісною, потрібна ціла система. Але в результаті – від цього виграємо і ми, і глядачі», – прокоментував такі результати Дмитро Кицай, керівник служби створення та редагування серіального контенту.

Далі у рейтингу розташувалися «Медфак» про життя студентів-медиків від «Нового каналу» та «Закляті друзі» від ICTV про пригоди двох протилежних за характером напарників-поліцейських. Наступні за популярністю – «Кріпосна-2», «Будиночок на щастя-2» та прем’єра «Подорожники».

«Цього року ми будемо прибутковою медійною компанією. Ми знаємо, як це робити, і ми це зробимо. Ми інвестуватимемо у здоров’я компанії, культуру, створення позитивного ставлення до ролі компанії та кожного співробітника в бізнесі. І що для нас дуже важливо: ми інвестуватимемо в роль компанії в суспільстві», – повідомив СЕО StarLightMedia Михайло Царьов на зустрічі з партнерами, рекламодавцями та пресою 10 липня. І на тлі співпраці з Atlas Weekend ці слова не футуризм, а реальність.

Девіз МОЖНА! не став голослівним і для наших співробітників, які отримали 1250 квитків від StarLightMedia, щоб насолодитися фестивалем. 700 роликів, які створили наші колеги, щоб підтримати МОЖНА-запал, нон-стоп показували на бренд-зоні StarLightMedia. Так кожен, навіть наймолодша відвідувачка, якій було 1,5 років, навзаєм отримали можливість познайомитися з тими, хто творить StarLightMedia щодня.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.