Старбакс пытается спасти Рождество

 Кофейный гигант считает, что в этом сезоне тенденция сохранится. Тем не менее, у компании есть план, который поможет сети кофеен стать популярным местом для покупок во время праздников. Starbucks намерена выпустить 100 разных подарочных карт и кружек, которые помогут привлечь внимание покупателей.

Фото: businessweek.com

Ожидается, что основной интерес вызовут подарочные карты. «Компания Starbucks получает хорошую прибыль от смещения интереса покупателей к подарочным картам, вместо традиционных подарков», — рассказал главный исполнительный директор Starbucks Говард Шульц. Каждый восьмой американец в прошлом году получил подарочную карту Starbucks.

Благодаря 100 новым дизайнам, ассортимент компании станет гораздо шире, чем в любой другой праздничный период прошлых лет. В кофейнях Starbucks, где достаточно места, будут демонстрироваться все 100 кружек.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...