Стало відомо, скільки українців користуються соцмережею Facebook

Станом на січень 2019 року соцмережею Facebook користується 13 мільйонів українців (31%). Кожен сьомий юзер є адміністратором Facebook-спільноти.

Про це свідчать дані аналітичного звіту компанії PlusOne. Інформація для аналізу взята з рекламного кабінету Facebook, Держстату, Factum Group, Digital 2019 reports from Hootsuite and We Are Social та Google.

«У 4 кварталі 2018 року кількість Facebook-користувачів в Україні зросла на 1 млн. Таким чином Україна займає 3 місце у світі за цим показником, поступившись лише Індії та Філіппінам», — пишуть аналітики.

Найбільше охоплення соцмережа має у столиці та західних обласних центрах України: Львові, Ужгороді, Тернополі, Івано-Франківську, Чернівцях. Найнижчі показники на півдні та сході країни.

У середньому український Facebook-користувач 13 разів натискав на рекламний пост протягом останніх 30 днів, тим часом світовий показник становить 8 разів.

У звіті зазначено, що блокування російських соціальних мереж «ВКонтакте» та «Однокласники» посприяло росту аудиторії Facebook.

8,8 мільйона українських користувачів відвідують соцмережу з мобільного, 1,2 мільйона – виключно з комп’ютера, а 3 мільйони юзерів користуються обома можливостями.

Щодо брендів смартфонів, то українські Facebook-користувачі надають перевагу Samsung, Xiaomi та iPhone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...