Станом на січень 2019 року соцмережею Facebook користується 13 мільйонів українців (31%). Кожен сьомий юзер є адміністратором Facebook-спільноти.

Про це свідчать дані аналітичного звіту компанії PlusOne. Інформація для аналізу взята з рекламного кабінету Facebook, Держстату, Factum Group, Digital 2019 reports from Hootsuite and We Are Social та Google.

«У 4 кварталі 2018 року кількість Facebook-користувачів в Україні зросла на 1 млн. Таким чином Україна займає 3 місце у світі за цим показником, поступившись лише Індії та Філіппінам», — пишуть аналітики.

Найбільше охоплення соцмережа має у столиці та західних обласних центрах України: Львові, Ужгороді, Тернополі, Івано-Франківську, Чернівцях. Найнижчі показники на півдні та сході країни.

У середньому український Facebook-користувач 13 разів натискав на рекламний пост протягом останніх 30 днів, тим часом світовий показник становить 8 разів.

У звіті зазначено, що блокування російських соціальних мереж «ВКонтакте» та «Однокласники» посприяло росту аудиторії Facebook.

8,8 мільйона українських користувачів відвідують соцмережу з мобільного, 1,2 мільйона – виключно з комп’ютера, а 3 мільйони юзерів користуються обома можливостями.

Щодо брендів смартфонів, то українські Facebook-користувачі надають перевагу Samsung, Xiaomi та iPhone.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...