Стали відомі судді конкурсу Design & Branding 19-ого КМФР

19-ий КМФР анонсує команду журі конкурсу Design & Branding, до складу якого увійшли дизайнери, арт-директори, CEO і засновники провідних дизайн-студій і агентств з Ісландії, Іспанії, Німеччини, Грузії, України, Росії, ОАЕ і США.

Представляємо професіоналів своєї справи, які оцінять роботи в конкурсі Design & Branding:

  • Magnús Hreggviðsson, графічний дизайнер ENNEMM, Ісландія
  • Pablo Alaejos, засновник та директор зі стратегії PICNIC, Іспанія
  • Aaron Padin, Head of Art & Design, J. Walter Thompson New York, США
  • Alok Gadkar, генеральний менеджер та виконавчий креативний директор The Classic Partnership Advertising, ОАЕ
  • Barbara Simon, незалежний бренд-консультант, креативний директор, Німеччина
  • Sandro Tsitskishvili, старший арт-директор JWT Metro, Грузія
  • Denis Gerasko, співзасновник Republique, Україна
  • Ilya Lazuchenkov, керующий партнер Plenum Brand Consultancy, Росія

У конкурсі дизайну основний акцент робиться на візуальну майстерність комунікаційних рішень. Заявки повинні демонструвати, як за допомогою дизайну бренд зміг передати основні повідомлення споживачеві. Також звертаємо увагу на нову категорію INNOVATION IN DESIGN, подаючи роботи до якої, учасник повинен продемонструвати нові ідеї, способи або методи використання дизайну, що розширюють межі галузі.

Нагадуємо, що дедлайн подачі конкурсних робіт – 20 квітня. Охочим поборотися за звання кращих у рекламному світі і продемонструвати різноплановість прожитих життів в своїх проектах, радимо поквапитися і зареєструватися на сайті конкурсу, заповнивши анкету.

У разі виникнення питань, просимо звертатися до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...

Дотримуйтесь дистанції: арт-директор Y agency про соціальний проєкт Special Edition

Нещодавно українська брендингова агенція Y agency отримала золото на Міжнародному фестивалі реклами White Square в номінації Change for Good / ...

Креативна агенція IAMIDEA розробила нову стратегію та рекламну кампанію для UKLON

Основним завданням агенції IAMIDEA було консолідувати комунікацію бренда під одним дахом, створити впізнаваний голос та нове стратегічне повідомлення. І розказати ...