Стали відомі судді конкурсу Design & Branding 19-ого КМФР

19-ий КМФР анонсує команду журі конкурсу Design & Branding, до складу якого увійшли дизайнери, арт-директори, CEO і засновники провідних дизайн-студій і агентств з Ісландії, Іспанії, Німеччини, Грузії, України, Росії, ОАЕ і США.

Представляємо професіоналів своєї справи, які оцінять роботи в конкурсі Design & Branding:

  • Magnús Hreggviðsson, графічний дизайнер ENNEMM, Ісландія
  • Pablo Alaejos, засновник та директор зі стратегії PICNIC, Іспанія
  • Aaron Padin, Head of Art & Design, J. Walter Thompson New York, США
  • Alok Gadkar, генеральний менеджер та виконавчий креативний директор The Classic Partnership Advertising, ОАЕ
  • Barbara Simon, незалежний бренд-консультант, креативний директор, Німеччина
  • Sandro Tsitskishvili, старший арт-директор JWT Metro, Грузія
  • Denis Gerasko, співзасновник Republique, Україна
  • Ilya Lazuchenkov, керующий партнер Plenum Brand Consultancy, Росія

У конкурсі дизайну основний акцент робиться на візуальну майстерність комунікаційних рішень. Заявки повинні демонструвати, як за допомогою дизайну бренд зміг передати основні повідомлення споживачеві. Також звертаємо увагу на нову категорію INNOVATION IN DESIGN, подаючи роботи до якої, учасник повинен продемонструвати нові ідеї, способи або методи використання дизайну, що розширюють межі галузі.

Нагадуємо, що дедлайн подачі конкурсних робіт – 20 квітня. Охочим поборотися за звання кращих у рекламному світі і продемонструвати різноплановість прожитих життів в своїх проектах, радимо поквапитися і зареєструватися на сайті конкурсу, заповнивши анкету.

У разі виникнення питань, просимо звертатися до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...