Стали відомі результати 19-ого КМФР

На Церемонії нагородження Київського Міжнародного Фестивалю Реклами були оголошені довгоочікувані переможці. Гран-Прі фестивалю отримав проект «Thirsty Tags», створений грузинським агентством Redberry.

85 членів журі з 27 країн світу оцінили 655 конкурсних робіт 120 агентств-учасників з 10 країн світу.

Конкурсна програма КМФР 2018 складалась із 12 конкурсів: Film, Film Craft, ​Print & Publishing, ​Out Of Home, ​Radio & Audio, Design & Branding, ​Digital & Mobile, ​Advertising Campaigns, ​Media, ​Branded Content & Visual Storytelling, ​Industry Categories та Best Marketing Innovations.​

Унікальною системою оцінювання КМФР є результат для кожного учасника.  Вона дає можливість кожному, хто наважився подати роботу у конкурсну програму 19-ого КМФР, побачити суддівську оцінку своєї роботи. Відкритість результатів кожної роботи дозволяє орієнтуватись тим, хто, на жаль, не дійшов до фіналу, наскільки далеко вони були від перемоги чи ні та підсилити свої роботи для подачі на інші міжнародні фестивалі.

 Повний список результатів доступний за посиланням.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...

XIII рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2019 рік

МАМІ щорічно формує Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів, починаючи з 2008 року. Як і завжди, дослідження ґрунтуються на анкетах ...

Все як ніколи залежить від тебе. «Нова пошта» закликає не зупинятися

Все як ніколи залежить від тебе. «Нова пошта» закликає не зупинятися

Соціальний ролик «Нової пошти» закликає продовжувати рух уперед заради власного майбутнього. Героями надихаючого відео стали бігуни з-понад 15-ти міст України, а ...

Жайвір

Переодеть бренд и не потерять аудиторию: осознанность в ребрендинге и редизайне упаковки

Максим Лесняк, основатель и креативный директор Dozen Agency, об осознанном ребрендинге и редизайне упаковки в кризис, когда маркетинг-директора пытаются освежить ...

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMGНова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Останні кілька місяців внесли безпрецедентну невизначеність, складність і зміни в роздрібну торгівлю. У період «після коронавірусу» деякі ритейлери будуть процвітати, ...

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной аналитики Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит или уже вышел из карантина. И ...