Стали відомі результати 19-ого КМФР

На Церемонії нагородження Київського Міжнародного Фестивалю Реклами були оголошені довгоочікувані переможці. Гран-Прі фестивалю отримав проект «Thirsty Tags», створений грузинським агентством Redberry.

85 членів журі з 27 країн світу оцінили 655 конкурсних робіт 120 агентств-учасників з 10 країн світу.

Конкурсна програма КМФР 2018 складалась із 12 конкурсів: Film, Film Craft, ​Print & Publishing, ​Out Of Home, ​Radio & Audio, Design & Branding, ​Digital & Mobile, ​Advertising Campaigns, ​Media, ​Branded Content & Visual Storytelling, ​Industry Categories та Best Marketing Innovations.​

Унікальною системою оцінювання КМФР є результат для кожного учасника.  Вона дає можливість кожному, хто наважився подати роботу у конкурсну програму 19-ого КМФР, побачити суддівську оцінку своєї роботи. Відкритість результатів кожної роботи дозволяє орієнтуватись тим, хто, на жаль, не дійшов до фіналу, наскільки далеко вони були від перемоги чи ні та підсилити свої роботи для подачі на інші міжнародні фестивалі.

 Повний список результатів доступний за посиланням.

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...