Стали відомі результати 19-ого КМФР

На Церемонії нагородження Київського Міжнародного Фестивалю Реклами були оголошені довгоочікувані переможці. Гран-Прі фестивалю отримав проект «Thirsty Tags», створений грузинським агентством Redberry.

85 членів журі з 27 країн світу оцінили 655 конкурсних робіт 120 агентств-учасників з 10 країн світу.

Конкурсна програма КМФР 2018 складалась із 12 конкурсів: Film, Film Craft, ​Print & Publishing, ​Out Of Home, ​Radio & Audio, Design & Branding, ​Digital & Mobile, ​Advertising Campaigns, ​Media, ​Branded Content & Visual Storytelling, ​Industry Categories та Best Marketing Innovations.​

Унікальною системою оцінювання КМФР є результат для кожного учасника.  Вона дає можливість кожному, хто наважився подати роботу у конкурсну програму 19-ого КМФР, побачити суддівську оцінку своєї роботи. Відкритість результатів кожної роботи дозволяє орієнтуватись тим, хто, на жаль, не дійшов до фіналу, наскільки далеко вони були від перемоги чи ні та підсилити свої роботи для подачі на інші міжнародні фестивалі.

 Повний список результатів доступний за посиланням.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...