Стали известны имена лучших молодых креаторов Украины
Всего в конкурсах приняла участие 21 команда, было подано 25 работ, из них в категории Print – 11, Digital/Cyber – 5. 
 
Украинский шорт-лист команд, которые пройдут во второй тур Young Lions Competitions Ukraine: 
  • Сергей Малык (BBDO UKRAINE, copywriter) и Ольга Бандура (BBDO Ukraine, designer). 
  • Виталий Капустян (THINKMcCANN Kyiv, copywriter) и Филипп Белянский (Havas Ukraine, art-director). 
  • Евгения Дзюбенко (Bart&Fink, copywriter) и Александра Бадия (Tabasco, art-director).
  • Роман Полищук (Scholz & Friends Kyiv, designer) и Антон Кудинов (Liquid7, creative leader).
  • Катерина Мельник (PROVID, copywriter) и Илья Ануфриенко (PROVID, art-director). 
Команды пройдут ряд тренингов и заданий от Клуба Арт-директоров Украины ADC*UA. Результатом этой подготовки станет выбор тех, кто будет представлять Украину в Каннах.  
 
Также было определено две команды, которые заслуженно могут представлять Украину в конкурсе Eurobest Young Creatives Competition, который состоится в этом году с 30 ноября по 3 декабря в Риме, Италия:
  • Сергей Малык (BBDO UKRAINE, copywriter) и Ольга Бандура (BBDO Ukraine, designer). 
  • Виталий Капустян (THINKMcCANN Kyiv, copywriter) и Филипп Белянский (Havas Ukraine Groupe, art-director). 
Напомним: Eurobest Young Creatives Competition проводился в одной категории Integrated Campaign. Young Lions Competitions прошел в трех категориях – Film, Print, Digital/Cyber. 

Работы финалистов:

E01 – Катерина Мельник (PROVID, copywriter) и Илья Ануфриенко (PROVID, art-director).

 

E03 & Y15 – Виталий Капустян (THINKMcCANN Kyiv, copywriter) и Филипп Белянский (Havas Ukraine Groupe, art-director).

 

E04 – Сергей Малык (BBDO UKRAINE, copywriter) и Ольга Бандура (BBDO Ukraine, designer).  

 

Y17 – Сергей Малык (BBDO UKRAINE, copywriter) и Ольга Бандура (BBDO Ukraine, designer). 

 

E08 – Евгения Дзюбенко (Bart&Fink, copywriter) и Александра Бадия (Tabasco, art-director).

 

EY10 – Евгения Дзюбенко (Bart&Fink, copywriter) и Александра Бадия (Tabasco, art-director).

 

Y13 – Роман Полищук (Scholz & Friends Kyiv, designer) и Антон Кудинов (Liquid7, creative leader). 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...