Оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами анонсує ще одну команду суддів – команду Digital & Mobile, Media, Branded Content & Storytelling. Оцінювати роботи даних категорій КМФР 2019 будуть представники із Европи, Азії та Північної Америки.
Знайомтесь зі складом журі Digital & Mobile, Media, Branded Content & Storytelling:
- Голова журі – Miguel Bemfica, Chief Creative Officer, MRM//McCann, Іспанія
- Aylward Brynna, Associate Creative Director, EnergyBBDO, США
- Alan Jarvie, ECD and Founder, LONDON Advertising, Великобританія
- Stese Wagner, Executive Creative Director, Ogilvy Berlin, Німеччина
- Pipha Cho, Executive Creative Director, Cheil Worldwide, Південна Корея
- Anatoliy Davidov, Creative Director, Leo Burnett, Україна
- Rezo Shelia, Creative Director, Redberry, Грузія
- Marton Jedlicska, Chief Creative Officer, Wavemaker, Угорщина
- Vladimir Kobets, креативний директор Digital Choo, Україна
Члени журі в конкурсі Digital & Mobile будуть оцінювати всі цифрові проекти – вебсайти та мікросайти, банери та Rich Mediа, SMM, Performance, ігри, інтерактивні інструменти та інше, в конкурсі Media – кращі творчі медіа рішення для ТВ і радіо, друкованої та зовнішньої реклами, цифрових платформ, спеціальних подій, акцій, нетрадиційної реклами, використання технологій та інших медіа. А у Branded Content & Visual Storytelling судді розглянуть брендований контент для трансляцій на ТБ, радіо та в інтернеті, для різного роду ігор, інноваційне використання інтеграції бренду в існуючий контент та інше.
Другий дедлайн прийому конкурсних робіт – 5 квітня 2019 року.
20-ий КМФР відбудеться в Одесі 29 травня-1 червня. У програмі фестивалю – семінарська програма, скрінінг конкурсних робіт, Церемонія нагородження переможців КМФР (1 червня), вечірки та нетворкінг події.
З усіх питань участі у фестивалі просимо звертатися до оргкомітету: +38 (044) 490-90-30, [email protected].