Стал известен обладатель Льва Святого Марка

Сегодня Дэвид Дрога является обладателем более 70 Золотых Львов и 15 Гран-При Cannes Lions. Только в прошлом году Дрога и его агентство выиграли Гран-при в Film Craft за работу агентства в рамках кампании Under Armour «Rule Yourself: Michael Phelps». А первого Льва Дрога получил в возрасте 19 лет.

В 2006 году Дрога открыл свое собственное агентство Droga5, построив до этого более чем успешную карьеру в рекламном бизнесе. До создания собственного агентства Дрога был назначен первым в мире CCO для Publicis Network в Нью-Йорке еще в 2003 году. Еще раньше он сделал головокружительную карьеру в Saatchi & Saatchi, в 1996 году присоединившись к агентству в Сингапуре в качестве его исполнительного креативного директора, а затем заняв должность регионального креативного директора Saatchi Asia, позже став исполнительным креативным директором Saatchi & Saatchi London в возрасте 29 лет.

Два года подряд – в 2015  и в 2016 году агентство Droga5 было названо Независимым агентством года по версии Cannes Lions,  а также было признано агентством года в Adweek в 2014 и 2016 годах.

“Мне просто повезло работать с очень талантливыми людьми, поэтому у меня было больше возможностей для творческого роста, чем у многих других” – прокомментировал Джвид Дрога известие о высокой награде. “Лев Святого Марка  – это награда, которая превзошла все мои творческие амбиции. Это невероятно – получить такое признание, в то время, как ты чувствуешь, что тебе еще многое придется совершить и многое доказать”.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.