Срок подачи заявок на участие в конкурсеThe Off Drum Ljubljana Poster Award  продлен

Некоторые возможности в жизни никак нельзя упускать, и участие в Ljubljana Poster Award competition – одна из них. Чтобы ваш постер выделялся всей креативностью, срок подачи заявок продлен до 19 сентября. Вы рады? Тогда покажите, на что вы способны.

Автор лучшего постера на конкурсе, темой которого в этом году станет лозунг «ГОРОД ЛЮБЛЯНА ЗЕЛЕНЕЕТ ДЛЯ ТЕБЯ. БУДЬ АКТИВНЫМ, БУДЬ ПОДТЯНУТЫМ!», получит 3000 евро от города Любляна, а фестиваль Golden Drum подарит ему возможность бесплатно принять участие в фестивале Golden Drum 2017. Обладатели второго и третьего мест также получат возможность бесплатно поучаствовать в фестивале Golden Drum 2017.

Председателем жюри станет Джейсон Ромейко, который в 2015 г. получил престижную награду Golden Watch как креативный директор фестиваля Golden Drum 2015, получивший больше всего наград. Он будет оценивать постеры вместе с четырьмя другими членами жюри: Тьяша Фицко, заместитель мэра г. Любляна, Словения, Василие Чорлука, Executive Creative Director, Publicis One, Македония, Каталин Добре, Executive Creative Director, McCann Bucharest, Румыния, и Мартон Едличка, Creative Director, Isobar, Будапешт, Венгрия.

Узнать больше о конкурсе можно на сайте: http://www.goldendrum.com/en/competition/off-drum-competition/

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...

Вебінар: Як брендам бути готовими до змін в ідентифікації користувачів в інтернеті

9 липня відбудеться безкоштовний вебінар «Data-driven стратегії 2020: як бренди готуються до світу без cookies» від Admixer. Один з найбільших ...

У Швеції МакДональдз надсилає дідусям та бабусям «пошту» від онуків

Замість іграшки в наборах Happy Meal Senior містяться малюнки, намальовані дітлахами власноруч для своїх дідусів та бабусь.

Цього літа, заправляючись на WOG, можна стати власником нового будинку на колесах

Закриті кордони — не проблема для справжніх мандрівників. Навпаки, це чудова можливість пізнати краще рідну країну, адже вона багата цікавими ...