На первый взгляд рекламный макет партнёра чемпионата мира по баскетболу было не отличить от фасадов соседних жилых домов. Однако на фоне стены с открытыми окнами специалисты агентства Publips изобразили спортивных фанатов с символикой разных стран и огромный баннер Beko.

Конструкцию площадью 216 кв. м на время финальной игры ЧМ разместил перед самой оживленной в Мадриде станцией метро Пуэрта-дель-Соль оператор наружной рекламы Exterion Media.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Вероника Лавска, Партнер Lavska Story PR Agency, об антикризисных коммуникациях: на что опереться во время надвигающегося кризиса и что кардинально ...

Новые потребители пост-карантинной экономики. Что нужно знать о поколении Z? (Инфографика)

Сегодня каждый третий человек на планете рожден после 2000 года. Именно они будут диктовать условия в ближайшую новую эпоху – ...

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.