Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу під егідою енергетичного бренда PIT BULL. Протягом літа серія ефектних віжуалів на зовнішніх носіях великих міст – Києва, Львова, Дніпра, Одеси та Харкова – привертатиме увагу всіх небайдужих до естетики справжньої сили, внутрішньої дисципліни та спортивної честі!

«Ми – на порозі нової глави в історії одного з найбільш видовищних українських шоу Pit Bull FIGHT. Цей проєкт вирізняє справжність, тож і концепцію для тизерів ми обрали відповідну – фото реальних бійців, майбутніх учасників у їхній природній стихії – на рингу. Краса енергійного руху в мінімалізмі чорно-білих зображень, непокірність та незламність у сповитих інтригою обрисах, – нам було важливо підкреслити характер наших спортсменів, цільової аудиторії, самого турніру», – прокоментував автор ідеї Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Творчий задум втілено за підтримки співавторів проєкту #ODDEE Agency. Вловила та зафіксувала бійців у колоритних кадрах талановита київська фотографка Юлія Вербер.

Міждисциплінарний турнір Pit Bull FIGHT у стилі бійцівського клубу започатковано у липні 2019 року. Безпрецедентне для України інтернет-шоу без промоутерів та рейтингів, у якому представники різних стилів – кікбоксингу, карате, тайського боксу, ушу, рукопашного бою тощо – змагаються між собою, щоб довести силу свого спорту, одразу підкорило безліч глядачів. Підсумком першого сезону стало понад 2,5 мільйони переглядів трансляцій поєдинків на власній медіаплатформі проєкту в YouTube.

Cтарт другого сезону Pit Bull FIGHT очікується вже наприкінці липня. Серед основних нововведень – вихід спортсменів на октагон без боксерських рукавиць, новий формат командних боїв «3×3» між футбольними фанами, хуліганами та спортсменами, а також ще глибше розкриття історій кожного з учасників. Наразі активно триває реєстрація на офіційному сайті проєкту: https://fight.pit-bull.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Arriba! придумали «пазлтеллінг» для DoDo

Стартувала рекламна кампанія українського виробника пазлів DoDo Toys. Задачу комунікаційної стратегії для закріплення на західному ринку, зокрема, на Amazon, вирішувала ...

Golem_SEfilm_production_stills

The New York Times визнав фільм українського продакшну одним із найстрашніших

Напередодні Хелловіну The New York Times включив фільм «Голем» українського продакшну SE film production до своєї добірки 13-ти найстрашніших фільмів, ...

Creative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_mainpageCreative_Digest_2020_fin_TEMPLATE_Halloween_creativity_ua_post&banner

Creative Digest CIAU. Випуск #013

А чи знали ви, що майже 99% гарбузів, що продаються перед Хелловіном, використовуються для створення ірландських «ліхтарів Джека»? Коли світ ...

У жовтні Rozetka запускає власну марку техніки RZTK візуальний стиль якої розробили Fedoriv Agency

Техніку RZTK розробляє європейська компанія спільно з корейськими інженерами на заводах Китаю. Уже зараз у виробництво запущені дрібна побутова техніка, ...

SHOTS и No Stars остановили мир в ролике для «Киевстара»

Креативное агентство SHOTS стало партнером национального мобильного оператора «Киевстар» и уже запустило первую рекламную кампанию. Стас Качановский, креативный директор SHOTS: ...

У Києві представили інноваційні проєкти в рамках Нідерландського тижня дизайну

В інноваційному парку UNIT.City відбулась виставка українських проєктів в рамках Нідерландського тижня дизайну — найбільшої в Північній Європі події в ...