Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу під егідою енергетичного бренда PIT BULL. Протягом літа серія ефектних віжуалів на зовнішніх носіях великих міст – Києва, Львова, Дніпра, Одеси та Харкова – привертатиме увагу всіх небайдужих до естетики справжньої сили, внутрішньої дисципліни та спортивної честі!

«Ми – на порозі нової глави в історії одного з найбільш видовищних українських шоу Pit Bull FIGHT. Цей проєкт вирізняє справжність, тож і концепцію для тизерів ми обрали відповідну – фото реальних бійців, майбутніх учасників у їхній природній стихії – на рингу. Краса енергійного руху в мінімалізмі чорно-білих зображень, непокірність та незламність у сповитих інтригою обрисах, – нам було важливо підкреслити характер наших спортсменів, цільової аудиторії, самого турніру», – прокоментував автор ідеї Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Творчий задум втілено за підтримки співавторів проєкту #ODDEE Agency. Вловила та зафіксувала бійців у колоритних кадрах талановита київська фотографка Юлія Вербер.

Міждисциплінарний турнір Pit Bull FIGHT у стилі бійцівського клубу започатковано у липні 2019 року. Безпрецедентне для України інтернет-шоу без промоутерів та рейтингів, у якому представники різних стилів – кікбоксингу, карате, тайського боксу, ушу, рукопашного бою тощо – змагаються між собою, щоб довести силу свого спорту, одразу підкорило безліч глядачів. Підсумком першого сезону стало понад 2,5 мільйони переглядів трансляцій поєдинків на власній медіаплатформі проєкту в YouTube.

Cтарт другого сезону Pit Bull FIGHT очікується вже наприкінці липня. Серед основних нововведень – вихід спортсменів на октагон без боксерських рукавиць, новий формат командних боїв «3×3» між футбольними фанами, хуліганами та спортсменами, а також ще глибше розкриття історій кожного з учасників. Наразі активно триває реєстрація на офіційному сайті проєкту: https://fight.pit-bull.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW-CW-Europe-UK-creativity-UA

KMW Global Marathon презентує секцію «Центральна та Західна Європа, Велика Британія: аналітичний огляд, ключові події, факти, цифри»

Провідна британська аналітична компанія Ampere Analysis приєднується до KYIV MEDIA WEEK Global Marathon та 14 вересня представить огляд аудіовізуальної індустрії Центральної, Західної Європи та Сполученого ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Український фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі National Geographic

Львівський фотограф Артур Абрамів переміг у міжнародному фотоконкурсі від National Geographic Treveller India «World Public Transport». Фотопроєкт присвячений різноманіттю видів громадського ...