Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу під егідою енергетичного бренда PIT BULL. Протягом літа серія ефектних віжуалів на зовнішніх носіях великих міст – Києва, Львова, Дніпра, Одеси та Харкова – привертатиме увагу всіх небайдужих до естетики справжньої сили, внутрішньої дисципліни та спортивної честі!

«Ми – на порозі нової глави в історії одного з найбільш видовищних українських шоу Pit Bull FIGHT. Цей проєкт вирізняє справжність, тож і концепцію для тизерів ми обрали відповідну – фото реальних бійців, майбутніх учасників у їхній природній стихії – на рингу. Краса енергійного руху в мінімалізмі чорно-білих зображень, непокірність та незламність у сповитих інтригою обрисах, – нам було важливо підкреслити характер наших спортсменів, цільової аудиторії, самого турніру», – прокоментував автор ідеї Олександр Стрижельчик, креативний директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Творчий задум втілено за підтримки співавторів проєкту #ODDEE Agency. Вловила та зафіксувала бійців у колоритних кадрах талановита київська фотографка Юлія Вербер.

Міждисциплінарний турнір Pit Bull FIGHT у стилі бійцівського клубу започатковано у липні 2019 року. Безпрецедентне для України інтернет-шоу без промоутерів та рейтингів, у якому представники різних стилів – кікбоксингу, карате, тайського боксу, ушу, рукопашного бою тощо – змагаються між собою, щоб довести силу свого спорту, одразу підкорило безліч глядачів. Підсумком першого сезону стало понад 2,5 мільйони переглядів трансляцій поєдинків на власній медіаплатформі проєкту в YouTube.

Cтарт другого сезону Pit Bull FIGHT очікується вже наприкінці липня. Серед основних нововведень – вихід спортсменів на октагон без боксерських рукавиць, новий формат командних боїв «3×3» між футбольними фанами, хуліганами та спортсменами, а також ще глибше розкриття історій кожного з учасників. Наразі активно триває реєстрація на офіційному сайті проєкту: https://fight.pit-bull.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...