Спасите ваши бренды! Честной боли пост

В ней много боли, но это честная боль. Кто-то должен был открыть глаза маркетологам на происходящее. Вдумайтесь только — вот вы, в серых костюмах и красивой обуви, сидите в своих уютных кабинетах, ходите на встречи с печеньками, а в это время — ваши бренды страдают.

1507555258193 819636 - Спасите ваши бренды! Честной боли пост

Разве это не разбивает вам сердце?

    1507555258192 474239 - Спасите ваши бренды! Честной боли пост                      

Список команды

BBDO Ukraine

CEO — Victor Ishkov

Executive Creative Director — Anze Jereb

Creative Director — Denis Keleberdenko

Senior Copywriter — Julia Kolesnik

Art Director — Maria Plotnikova

Illustrator — Serhiy Mohylny

Graphic Designer — Maria Teterin

Project Manager — Olga Kiseleva

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.