Spark Foundry став переможцем глобального медіатендеру AVON

Агенція Spark Foundry, що входить до комунікаційної групи Publicis Groupe, стала переможцем глобального медіатендеру компанії AVON, у результаті якого вдалось не лише продовжити співпрацю на поточних ринках, а й розширити її на нові географії.

Компанія AVON з моменту заснування у 1886 році займає лідируючі позиції на ринку косметики та парфумерії й продовжує місію найкращим чином розуміти і задовольняти потреби жінок у продукції, послугах й самовираженні. Під цим брендом випускається найбільша кількість косметичних продуктів у світі.

«Ми раді, що компанія AVON протягом багатьох років залишається нашим клієнтом й продовжує бачити у Spark Foundry стратегічного партнера з трансформації свого бізнесу. В Україні Група почала працювати із AVON у 2004, тож наступного року у нас є прекрасна можливість відсвяткувати 15 років співпраці», – прокоментувала співпрацю директор SPARK Foundry Ольга Воронова.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.