Вочевидь, перед ароматом тунця навіть цифровий котик-маскот Sony не встоїть. Тому-то він і вистрибує з власного білборда, щоб перебратися на сусідній.
Білборди з 3D-ілюзіями останнім часом швидко набувають популярності серед рекламістів, оскільки вони дійсно впадають в око, візуально розмивають межі між цифровим і реальним та просто-таки «вистрибують» на перехожих. Втім, інтернет-провайдер Sony Network Communications вирішив розвинути цю концепцію ще більше, задіявши два сусідніх LED-екрани на вулицях Токіо, щоб геть спантеличити глядачів.
Щоб відзначити мільйон підписників на свій інтернет-сервіс NURO, компанія Sony розмістила свого котика-маскота на екрані Cross Shinjuku Vision, який став відомим завдяки іншому велетенському 3D-коту, якого там час від часу можна побачити.
Анімація Sony з її котиком-маскотом Няро показує, як той прокидається, принюхується до запаху риби і, побачивши тунця на сусідньому екрані, перестрибує з білборда на білборд, щоб дістатися до рибки.
Sony стверджує, що ця кампанія стала першою, в якій два дисплеї було активовано для єдиної рекламної 3D-анімації.
Природно, що така оптична ілюзія багато кому припала до душі, що й доводить, зокрема, вражаюча кількість переглядів TikTok-відео з цією анімацією.
Симпатичний котик, неймовірні відеоефекти і кумедний переможний танець — хіба ж тут можна встояти?
До речі, схожу (хоча й не таку тривимірну) зовнішню кампанію можна було побачити перед прем’єрою другого сезону серіалу «Відьмак» в столиці Таїланду. В центрі Бангкоку велетенська істота, схожа на стоніжку, стрибала з екрану на екран, захопивши рекламну площу в понад 550 м2.
Читайте також:
На білборді у Токіо з’явився гігантський 3D-кіт.
3D-ілюзії посідають своє місце в зовнішній рекламі.
Оптичною ілюзією 2021 року стала «примарна королева»: вона вас бачить, а ви її — ні.