Пам’ятаєте, як пахла ваша машина до всіх цих запахів фастфуду, до того, як в ній знудило вашого пса, до поїздок із немовлям і до відчайдушних спроб заглушити все це освіжувачами повітря? Як виявляється, автомобілебудівник Nissan, дуже великого значення надає тому, який запах стоїть в салоні нового авто.
Настільки великого, що у нього навіть є «сертифіковані винюхувачі», завданням яких є пересвідчитися, що у користувача будуть лише приємні запахові враження від першої поїздки в автомобілі Nissan. (Ну, й певно ж другої і третьої також.)
Ця японська компанія нещодавно випустила відео, яке пояснює, чому запах нового авто є не менш важливим, ніж його вигляд, комфортність тощо.
Торі Кірл, інженерка з матеріалів, яка працює в одному з центрів Nissan поблизу Детройта, має саме таку посаду – «сертифікований винюхувач». В опублікованому відео вона розповідає, як саме вона обнюхує різні частини салону автомобіля, щоб пересвідчитися в належній якості їхніх запахів.
«Я переконана, що запах нового авто дійсно покращує враження від автомобіля, – стверджує Торі Кірл. – Для наших американських покупців дуже важливо, щоб запах нового автомобіля будив у них приємні спогади про їхню першу машину. Лише тоді вони зі справжнім ентузіазмом сприйматимуть можливості, які відкриває перед ними нове авто».
Щоб стати в Nissan своєрідним сомельє автомобільних салонів, потрібні численні «дегустації» запахів, які охоплюють дуже широкий спектр нюхових відчуттів.
Одним із сертифікованих винюхувачів можна стати лише успішно склавши тест.
В ході своєї роботи такі тестери використовують свої ретельно натреновані носи, щоб обнюхати салон автомобіля. Після цього вони складають список всіх виявлених ними приємних і неприємних запахів і на основі цих даних визначають, чи відповідають запахи цього нового авто суворим стандартам Nissan.
Кірл додає також, що запах нової машини взагалі поступово змінюється з плином часу. Зараз автомобілебудівники надають перевагу природним матеріалам, що є приємнішим як для носів тестерів, так і для носів користувачів.
Читайте також:
Nissan записала подкаст-трилер, присвячений моделі Juke Enigma
Чому у Nissan тепер двовимірний логотип?