• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Сомельє автомобільних салонів: Nissan розповідає, як створюється запах новенького авто

15 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Пам’ятаєте, як пахла ваша машина до всіх цих запахів фастфуду, до того, як в ній знудило вашого пса, до поїздок із немовлям і до відчайдушних спроб заглушити все це освіжувачами повітря? Як виявляється, автомобілебудівник Nissan, дуже великого значення надає тому, який запах стоїть в салоні нового авто.

Настільки великого, що у нього навіть є «сертифіковані винюхувачі», завданням яких є пересвідчитися, що у користувача будуть лише приємні запахові враження від першої поїздки в автомобілі Nissan. (Ну, й певно ж другої і третьої також.)

Ця японська компанія нещодавно випустила відео, яке пояснює, чому запах нового авто є не менш важливим, ніж його вигляд, комфортність тощо.

Торі Кірл, інженерка з матеріалів, яка працює в одному з центрів Nissan поблизу Детройта, має саме таку посаду – «сертифікований винюхувач». В опублікованому відео вона розповідає, як саме вона обнюхує різні частини салону автомобіля, щоб пересвідчитися в належній якості їхніх запахів.

«Я переконана, що запах нового авто дійсно покращує враження від автомобіля, – стверджує Торі Кірл. – Для наших американських покупців дуже важливо, щоб запах нового автомобіля будив у них приємні спогади про їхню першу машину. Лише тоді вони зі справжнім ентузіазмом сприйматимуть можливості, які відкриває перед ними нове авто».

Щоб стати в Nissan своєрідним сомельє автомобільних салонів, потрібні численні «дегустації» запахів, які охоплюють дуже широкий спектр нюхових відчуттів.

Одним із сертифікованих винюхувачів можна стати лише успішно склавши тест.

В ході своєї роботи такі тестери використовують свої ретельно натреновані носи, щоб обнюхати салон автомобіля. Після цього вони складають список всіх виявлених ними приємних і неприємних запахів і на основі цих даних визначають, чи відповідають запахи цього нового авто суворим стандартам Nissan.

Кірл додає також, що запах нової машини взагалі поступово змінюється з плином часу. Зараз автомобілебудівники надають перевагу природним матеріалам, що є приємнішим як для носів тестерів, так і для носів користувачів.

Джерело


Читайте також:

Nissan записала подкаст-трилер, присвячений моделі Juke Enigma

Чому у Nissan тепер двовимірний логотип?

Теги: автодизайнпсихологія

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.