Согрей меня

Дети часто противятся заботе родителей: «не хочу носить шапку», «не хочу спать днём», «не хочу есть теплое». Но мама знает, чтобы ребенку лучше не давать есть продукты сразу из холодильника, а то ребенок может заболеть. Задачей дизайнера было вовлечь ребенка в выполнение такого скучного действия, как согревание йогурта перед едой, и превратить процесс в игру.

Фото: behance.net

С помощью термохромных красок она создала уникальный дизайн для упаковки йогурта. Когда йогурт согревается, упаковка меняет свой цвет. Если йогурт Warm° Me в холодильнике — упаковка — синяя, а зверята спят под большим фруктом-одеялом (дополнительным индикатором вкуса). А когда йогурт становится теплым — упаковка становится белой, а звери просыпаются на летней полянке. Так же на пачке есть специальный знак, дополнительно указывающий на то, что йогурт лучше согреть, прежде чем давать ребенку.

Фото: behance.net

Целевая аудитория рекламной кампании — родители, которые всегда беспокоются, что ребенок будет есть холодное и заболеет. Идея была гиперболизирована, что теперь ребенок сам хочет есть теплое. Также была создана серия плакатов, где дети греют йогурты самыми удивительными способами.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...