Соцсети и здоровье

 Они призывают женщин проверять не только новостную ленту в соцсетях, но и свою грудь ради собственного же здоровья.

На принтах сингапурского агентства DDB изображены слегка переделанные логотипы известных таких медиа гигантов, как Facebook, Twitter и Instagram. К каждому из них была добавлена небольшая петиция, призывающая эти соцсети изменить на время свои логотипы.

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Як реклама на мотузках для білизни привернула увагу до задорогої оренди житла

Лісабон, як і багато інших міст, за останні кілька років став привабливим місцем для Airbnb, які поступово витісняють жителів з ...

Диванний підпростір: Apple демонструє, як працюють AirTag

Ті, кому доводилося користуватися трекерами Tile, звісно, знатимуть, як користуватися AirTag Apple. Він кріпиться на ключі, ноутбук або взагалі на ...

В Румунії MasterCard наносить на мапу навігатора фермерські ятки на узбіччі

Мета кампанії Roadside Market від MasterCard, яка була запущена в Румунії — дати вихід на ринок, а разом з ним ...

оОоаАааТььСссяяяНууТиииШооЖжж, або нова рекламна кампанія бренду «Траумель»

Команда Havas Digital Kyiv розробила аудіовізуальну рекламну кампанію без стереотипів — зображення травмованого героя, дружини, яка рятує, і наливайки про ...