Социальные медиа в США: результаты исследований

Другие факты, обнаруженные экспертами в ходе исследования:

  • 35% американцев в возрасте 65+ пользуются социальными сервисами, по сравнению с 11% в 2010 году и 2% в 2005 году;
  • 90% молодого взрослого населения пользуются социальными сетями;
  • 68% всех женщин и 62% всех мужчин США используют социальные медиа;
  • 56% семей с доходом менее $30 000 в год посещают социальные сайты, в 2005 году такой показатель составлял 4%. Эти цифры равняются 78% и 12% соответственно для семей с годовым достатком в $75 000 и более;
  • 54% американцев с дипломами высшей школы и 76% со степенью колледжа пользуются социальными сетями;
  • Кроме того, выяснилось, что в соцсети вовлечены 58% сельских жителей, 68% населения пригородов и 64% горожан.

 

Заглавная иллюстрация: Shutterstock.m

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...