• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Собаче пиво, туризм очима тварин та нове обличчя бренду Jeep: три кампанії до Дня собак 2020

28 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Собаче пиво, туризм очима тварин та нове обличчя бренду Jeep: три кампанії до Дня собак 2020
Share on FacebookShare on Twitter

В США Національний день собак відзначають 26 серпня. Його було засновано у 2004 році з ініціативи письменниці та природозахисниці Колін Пейдж (Colleen Paige). Цей день є хорошою нагодою виразити свою любов домашнім собакам, допомогти бездомним тваринам та вшанувати службових собак. А цього року під час карантину чотирилапі улюбленці стали справжньою втіхою для своїх людей, на що не могли не звернути увагу як активісти, так і бренди. Тож пропонуємо вашій увазі три найновіші кампанії до Дня собак 2020.

Пиво Busch для собак (щоб вони теж могли відзначити свій день)

кампанії до Дня собак 2020

Цей безалкогольний напій Dog Brew за задумом має добре втамовувати спрагу в спекотний день. Таке пиво для собак роблять зі свинячих кісток, кукурудзи, селери, базиліку, м’яти, куркуми та імбиру. Смачна та поживна штука (принаймні, з точки зору собаки).

До того ж бренд перераховує з кожної покупки один долар у фонд організації Best Friends Animal Society, яка шукає для бездомних собак нову сім’ю. А ті, хто купували своєму собаці пиво саме у День собак 2020, мали можливість взяти участь ще й в розіграші брендового собачого ліжечка.

кампанії до Дня собак 2020

Ви, певно, зараз думаєте: а чи можна це пити людям? На таке запитання пивовари Busch відповіли: «Цей кістковий відвар розрахований на тонкий собачий смак. Тобто людині він здасться пріснуватим. І, так, ми його куштували. Така у нас робота».

Кампанія була розроблена агенцією M&C Saatchi.

Сумки Away для перевезення тварин: цільова аудиторія – коти та собаки

Після карантину, коли люди масово заводили домашніх тварин, щоб не почуватися так самотньо вдома, бренд дорожніх сумок Away додав до свого репертуару ще одну річ – сумки для транспортування тварин. У цій кампанії до Дня собак 2020 маркетологи Away вирішили звернутися безпосередньо до своєї цільової аудиторії – до котів, собак, кролів та навіть їжачків.

https://www.instagram.com/p/CEUqOM7nALr/

Адже, коли люди нарешті вирушать в омріяну подорож, певно що багато хто з них прихопить із собою своїх домашніх улюбленців.

З огляду на це Away зробила кожен елемент своїх рекламних постерів таким, щоб той одразу привертав увагу тварин. Постери розклеєні неподалік від майданчиків для тварин та біля самої землі, тобто як раз на рівні очей котів та невеликих собак. А щоб цільова аудиторія їх помітила, вони мають ароматизоване покриття. Кожен запах відповідає певній точці призначення. Так постер з Буенос-Айресом має запах стейку, Каїр пахне котячою м’ятою, а Йосемітський національний парк – кедром.

Кампанія проходила насамперед у тих містах США, де домашніх тварин статистично найбільше: Бостон, Чикаго, Нью-Йорк та Сан-Франциско.

Постери також підкреслюють, чим саме домашньому улюбленцю може сподобатися така поїздка. В Каїрі коти зможуть насолодитися «належною їм повагою», у Буенос-Айресі «можна легко поцупити м’ясо з тарілки», а в Йосемітському парку навіть маленький пес може задерти лапку на велетенську секвою.

Конкурс на нове обличчя бренду Jeep

Любителі джипів доволі часто беруть із собою собак, вирушаючи кудись у глушину. Тому цього року бренд запропонував водіям джипів фотографувати своїх собак на тлі машини, публікувати ці фото в соцмережах та подавати їх на конкурс із тегом #JeepTopCanine. Переможця було оголошено як раз на День собак 2020.

кампанії до Дня собак 2020

Пес-переможець є першим собакою, який став обличчям бренду Jeep. Впродовж наступного року, до Дня собак 2021, він з’являтиметься в ексклюзивному контенті, який публікуватиметься через медіаканали бренду.

Джерело 1, 2, 3, 4

Теги: дизайнкреативтварини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.