• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

SMM-специалист и овнеры советской закалки: полюбить, а не убить

1 Березня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
SMM-специалист и овнеры советской закалки: полюбить, а не убить
Share on FacebookShare on Twitter

Когда-то старик Хокинг написал: “Мне сказали, что каждая включенная в книгу формула вдвое уменьшит число ее покупателей”. Примерно такая же ситуация у SMM-специалистов и sales-менеджеров на первичной встрече с потенциальными клиентами.

Владельцы с 20-летней консервативной закалкой начинают считать мух на потолке, когда слышат всякие KPI, CTR, СТА.

“Да-да, почта моя у вас есть. Отправите коммерческое и я подумаю”. Проведите параллель с собеседованиями и фразой: “Мы вам перезвоним”.

И уж никто не спорит, что вы не профессионал. Просто за умными аббревиатурами не стоит ничего ценного для вашего клиента.

Главное условие успешных продаж любого типа — четкое определение своей целевой аудитории и грамотное к ней обращение. Мда, Америку открыли?

Но вот что показывает опыт: владельцев локального бизнеса можно разделить на 3 типа. Первый может точно описать портрет своего покупателя, его поведение, статус или уровень дохода. Второй тип: “дети 0-1 год и их родители”. Третий: “Ну вы же “сиэмемщик” – так распишите”.

И тут SMM, промакивая пот на лбу, отвечает: “Целевую нужно четко понимать еще в начале запуска бизнес-процессов и корректировать ее после первых взаимодействий с клиентами”.

А владелец ответочку: “Как вы можете продавать мой товар, если не можете продать мне ваши услуги? Где тот персонифицированный подход, о котором вы яро заявляете в стратегии по продвижению?”.

Дорогие владельцы, мы понимаем, что вы проходите обучение в сфере интернет-маркетинга, и бесспорно, можете понимать, как он работает на базовом уровне. Но что стоит выслушать предложение специалиста, не перебивая словами: “Красивые картинки не продают!”?

SMM – это инструмент, который стучит в дверь вашим потенциальным клиентам и мило беседует с ними на лестничной площадке. Если, конечно, вы постучались к кому нужно, и при этом вежливо представились.

Иногда, упертая убежденность в своей правоте заставляет спускать приличные бюджеты на наружку, когда та,  как рекламный инструмент, априори не подходит именно вашему продукту. Зачем?

  • Просто это же так престижно!
  • Конечно, для больших брендов, которым важно напомнить о себе.

Распишите цели, которые решают судьбу вашей компании в данный момент и спросите специалиста, какие рекламные инструменты помогут вам эффективно достичь их. Признавая свои слабые места, вы становитесь только мудрее.

А вы, маркетологи, сохраняйте спокойствие и защищайте рациональность своей сферы в глазах клиентов. Если сделка состоялась — вам уже ничего не страшно.

Об авторе:

Диана Добрынец, СEO Commas Digital

 

Теги: SMMменеджментстатья

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів
М'язи

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

26 Лютого, 2025

Скільки часу у тебе йде на оформлення контенту? Знайти іконку, вирізати фон, підібрати кольори... І от ти вже витратив кілька годин на дизайн. Але є спосіб працювати швидше — у...

Читати даліDetails

Інноваційні підходи управління командою під час війни на HR Wisdom Summit 2024

Думай як клієнт: від тригерів до просування

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.