Сміх — ознака переможця: MullenLowe Adventa створили промокампанію для української неполіткоректної комедії

MullenLowe Adventa розробили промокампанію для української кінострічки «Наші Котики, або Як ми полюбили лопати в умовах обмеженої антитерористичної операції з елементами тимчасового воєнного стану», яка вийде на екрани 30 січня 2020 року.

«Неполіткоректна патріотична комедія» — новий для українського кінематографу жанр, вважають ті, хто причетний до створення фільму: продюсери Ігор Савиченко та Марко Супрун, режисер і продюсер Володимир Тихий, а також журналіст і продюсер Степан Бандера, онук легендарного провідника ОУН. «Чи може кіно про війну бути смішним? Чи варто взагалі з цього сміятись? Як відреагує аудиторія? Чи не буде це для неї травматичним? Як саме ми маємо просувати таку стрічку?» — з такими запитаннями звернулись до MullenLowe Adventa кінематографісти.

Виклик виявився непростим, оскільки тема занадто чутлива, а аудиторія — наелектризована. Щоб виявити реальні інсайти, агенція провела нейромаркетингове дослідження ЦА, що дозволяє не просто отримати відповідь на ті чи інші запитання, а зрозуміти реальні відчуття опитуваних. Дослідження показало: концепція, що її запропонували MullenLowe Adventa — «сміх — ознака переможця» — знайшла належний відгук у серцях аудиторії.

Агенція розробила трейлер до кінофільму, а також постер і стенд для промо в кінотеатрах. «Котики» — це суміш геройства, комізму та реальних історій. Герої стрічки — кумедні та дещо гротескні персонажі, які постійно жартують у «бандерівському» стилі. Для них гумор — найкращий захист від супротивника. Саме на таких жартах і сторітелінгу побудована ідея трейлера, що перетинається з гоголівськими мотивами фільму та переосмислює їх.

«Ми дуже тішимося з того, що кінематографісти почали звертатись до комунікаційних агенцій з метою розробки промо для кінофільмів, і радіємо, що маємо змогу долучитись до розвитку українського кінематографу, — коментує Ольга Мамаєва, директорка з розвитку бізнесу MullenLowe Adventa та керівниця проекту. — Іноді просто гарного постера недостатньо — потрібна ідея, що драйвить і вирішує складні комунікаційні завдання. І, звісно ж, гумор — потужний інструмент, що дозволяє достукатись до кожного».

Над проектом MullenLowe Adventa працювали:

Ольга Мамаєва — project owner

Олексій Дьомін — креативний директор

Вадим Андрієвський, Євген Павлович, Юлія Блінова, Влад Колодей, Володимир Коркач — креативна група

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Хто зі світових знаменитостей має вищу освіту (і на кого вони вчилися)?

Портал DegreeQuery проаналізував освіту 125 світових знаменитостей, серед яких були зірки Голлівуду, спортсмени, музиканти, моделі, письменники...