Цього року команда Vertigo стала творчим партнером Brave! Factory 2020. Ми створюємо всю візуальну комунікацію для фестивалю: айдентику, афіші, ідеї та продакшн відеороликів, тонни smm-контенту та багато чого іншого.
Денис Мартинов, Managing Director Vertigo:
«Мабуть, у кожного є таке місце, де можна відпочити подумки. Так от
уявіть, що ви співпрацюєте з людьми, які це місце створили. І хоча ми у Vertigo
вже не вперше робимо контент для клієнтів мрії, історія з Brave! Factory
особлива.
Мені дуже близька філософія команди Closer. Хлопці не шукають легких шляхів і
стараються бути найкращими у всьому — від самих вечірок і фестивалів до їх
оформлення, виробляючи вручну те, що можна було б діджиталізувати (але втратити
при цьому сутність). Дуже імпонує квантовий стрибок, який вони зробили за сім
років існування арт-центру. Нехай не прозвучить скромно, та це можна порівняти
з філософією Vertigo, тому пірнати у проєкт було особливо заманливо».
«Brave! Factory — це неймовірна атмосфера, особливий вайб. Щось незбагненне й неосяжне, але відчутне та знайоме: те, що не можна не впізнати. Саме тому дух фестивалю став головним персонажем комунікації, це він пробуджує в охоронці непозбувну бентегу та жагу пошуку,»— каже Влад Войцеховскі, Creative Director Vertigo.
До серпня, коли відбудеться івент, ще довго чекати. Але вже зараз айдентика і візуальні матеріали події дають фанам можливість долучитися до розслідування, проаналізувати всі зв’язки та спробувати відшукати дух Brave! Factory.
Загалом роликів, що анонсують лайнап, буде
декілька. Як все виглядатиме в підсумку — секрет, але маємо вже підказку:
дослідження охоронця не будуть марними. Зрештою, він знайде відповіді та покаже
нам загальну картину подій.
Та крім свіжоспеченого відео, ми зробили чимало графічного хендмейду. Аби
розуміти рівень занурення у проєкт, навіть афіша й аватарки для соцмереж були
створені вручну. Цьогорічний логотип фестивалю створили з картону та додали
йому реального об’єму. Все було в кращих традиціях крафтового
дизайн-навіженства: з промочуванням листів у каві, вирізанням та приклеюванням
букв власноруч.
Макс Балашов, Head of Art Vertigo:
«Межі виконаної роботи розбурхують свідомість, як і думка, що все це побачать мільйони людей не лише в нашій країні. Станом на сьогодні ми разом з командою Closer вже згенерували ключову ідею та графічний образ фестивалю. Першою ластівкою став тизерний ролик, який ми створили, зібравши круту арт-команду. Зокрема, режисерами відео стали Петро Стороженко та Сергій Шевцов. Попереду ще багато задач і це дуже потужний мотиваційний двигун, який доставляє нас на роботу з турбо-позитивом».