Слід в рекламі 2018

Вікторія Цомая, маркетинг директор «Воля», та Євген Камінський, креативний директор THINKMcCANN, отримали нагороду «Слід в рекламі 2018» в рамках Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2018.

На Київському Міжнародному Фестивалі Реклами нагороджуються не тільки переможці конкурсної програми фестивалю, а й відзначаються інші важливі для української індустрії моменти, події і люди.

З 2004 року ВРК відзначає заслуги людей, які зробили вагомий внесок в рекламну галузь України. За попередні 14 років було нагороджено 33 лауреата. У 2017 році цю нагороду отримав Борис Ложкін, а в 2016 році – Олександр Гороховський та Валерій Варениця. З повним списком імен можна ознайомитися за посиланням на сайті ВРК в розділі «Слід у рекламі».

Цього року премією були відзначені двоє людей. Вперше за всю історію «Сліду в рекламі», лауреатом став представник клієнта, маркетинг-директор  – Вікторія Цомая, а також креативний директор Євген Камінський.

Вікторія Цомая – маркетолог з 20-річним досвідом роботи в секторі FMCG, фінансових послуг, розваг, контенту, телеком ринку. Працювала на керівних позиціях і Членом Наглядової Ради у великих локальних і міжнародних компаніях Unilever, United Foods, Anheuser-Busch InBev, BAT, CV Company, MSL в Україні і за кордоном –  Європі, Азії та Південній Америці. З червня 2014 року працює маркетинг директором компанії «Воля». Білборд компанії Unilever, в якій вона працювала у 2012 році увійшов до Книги Рекордів Гіннеса, як найбільший у світі.

Креативний директор THINKMcСANN Євген Камінський, граючий тренер рекламного бізнесу, який працює в індустрії більш ніж 20 років. За час своєї роботи Євген успішно працював з багатьма провідними локальними й міжнародними брендами, такими як Unilever, Nestlе, Carlsberg, Masterсard, Kyivstar, Vodafone, Microsoft, Borjomi та ін. Створив багато успішних кампаній, без яких уже неможливо уявити рекламну індустрію. А один з його рекламних проектів навіть потрапив до Книги рекордів Гіннеса.  Євген Камінський – володар нагород міжнародних фестивалів реклами. Завдяки роботі Євгена та його команди агенція THINKMcCANN отримала 45 статуеток Effie Awards Ukraine за свої успішні кейси. Крім того, Євген виростив сотні талановитих арт-директорів і копірайтерів, став справжнім ментором для креативників та лишається одним з найпопулярніших лекторів Kyiv Academy of Media Arts (KAMA).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...