Сказка о том, где на самом деле место женщине

Рекламная кампания британского общественного телеканала «Channel 4» от агентства 4Creative использует в основном наружные носители и провозглашает место женщины не только в доме, но и в мире.

18 мая в Лондоне в аэропорту пассажирам транслировался вызывающий текст на цифровых носителях, который гласил: «У города нет места женщине. Место женщины – дома».

 

 

Также на обложке бесплатной газеты «Metro» провозглашалось: «Женщины не могут читать эту газету» или «Женщины не могут заниматься бизнесом».

Так канал Channel 4 продвигает свою программу «Сказка Служанки», которая начинается в эти выходные в Великобритании. Таким образом, Channel 4  и агентство, которое подало такую идею, поднимают «жаркую» тему для того, чтобы создать «шум» вокруг новой программы канала и таким способом разрекламировать ее.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.