Simple Media – все, что вы хотели узнать о медиапланировании за 1 день

Если Вы хотите разобраться в подходах и инструментах, которые используются в медиа-планировании, Вы — маркетолог или владелец бизнеса, начинающий специалист или опытный менеджер маркетингового или рекламного агентства — этот курс будет Вам интересен и полезен. Инструменты, стратегии, программное обеспечение и навыки, которые необходимы для эффективного медиа-планирования, а также — кто должен заниматься анализом и разработкой стратегии, какие существуют критерии оценки эффективности, какие требования должны выдвигаться к медиа-агентствам — в курс заложено все, что необходимо для объемного понимания процессов стратегического планирования в медиа.

Преподает курс Татьяна Катрич – четырехкратный лидер медиа рынка Украины по результатам EFFIE Ukraine 2012-2015.

Где: Simple.School; ул. Златоустовская, 10/12, офис 4 (м.Вокзальная или м.Университет)

Когда: 20 декабря 2015 года в 10.00 – 18.00

Стоимость обучения – 2500 гривен

Информация и запись по телефону – 044 222 5440 или имейлу: [email protected]

Событие на  Facebook  https://www.facebook.com/events/1637530746511821/

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...