Шоу мощного гастронавта

Съемки запечатлели арт-шоу «Голодный художник». Всего за один час художник Бевин показал, как быстро нарисовать три картины маслом: «Мощный Гастронавт», где изображен Quarter Pounder с сыром , «Бургер Браун» с портретом Big Mac и «Мощный Пикс».

Действо было приурочено к празднованию Национального дня гамбургера. В программе была заснята импровизация актера, изображающего художника по имени Бевин, который объяснил примерно 1000 зрителям, что он собирается превратить гамбургеры из «Рта-достойных» в «Музея достойных». Кстати, на самом деле картины написал профессиональный художник Адам Хольцрихтер, а актер лишь демонстрировал процесс создания работ и при этом очень много и весело говорил о еде и гамбургерах.

Видео безо всякой платной поддержки собрало 884,300 просмотров в течение первых 40 минут, а бренд также отметил 43200 лайков, комментариев и перепостов.

Три картины, созданные в процессе видео, будут проданы с аукциона на eBay. Средства, полученные от этих аукционов, пойдут в благотворительные учреждения Ronald McDonald House.

Акция разработана командой бренда совместно с креативным агентством Leo Burnett.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.