Шедеври Cannes Lions 2019 – на великому екрані!

Із 7 по 9 грудня в мережі кінотеатрів Multiplex відбудуться покази кращих робіт переможців найвідомішого міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Цього року на 180-хвилинний сеанс можна буде потрапити впродовж двох днів – у Києві, та лише один день у Львові, Луцьку, Дніпрі, Харкові та Одесі.

Шедеври варто відвідати всім, хто цінує якісний та яскравий креатив, непересічні короткометражні роботи та бездоганну режисуру. Невід’ємними складовими кожного із цих витворів мистецтва є сюжет та безкомпромісність виконання. Цьогорічну добірку шедеврів відрізняє ж її ритмічність, музикальність та неординарність сюжетів, які занурюють у вимір неймовірних емоцій.

Такі роботи здатні перевернути уявлення про креативні комунікації та довести, що навіть комерційні історії можуть залишатися в серцях та пам’яті надовго. Це ролики, які надихають. Це мелодії та ритми, які на всі зимові канікули поселяться у вашій голові.

Покази організовує офіційне представництво фестивалю Cannes Lions в Україні ексклюзивно в мережі кінотеатрів Multiplex.

«Шедеври Cannes Lions вражають своєю майстерністю, надихають, в міру розважають. Всі, хто відвідував покази у минулі роки, знають – тут зібрані найкращі приклади робіт, які щороку стають еталоном для світових креативних еліт у створенні нових шедеврів. Запевняємо, ці три години будуть неймовірно приємними та емоційними для будь-якої творчої особистості»,Костянтин Кузнєцов, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.

Надихайтеся справжніми шедеврами Cannes Lions в HD якості лише в мережі кінотеатрів Multiplex:

7 грудня – Львів (Spartak), Київ (Lavina, Проспект), Луцьк (Промінь)
8 грудня – Харків (Дафі), Одеса (Gagarinn Plaza), Київ (Skymall)
9 грудня – Дніпро (Дафі)

Шедеври Сannes Lions 2019 – шедеври, які вражають.

Кількість місць обмежена. Ознайомитись з детальним розкладом сеансів та придбати квитки можна на сайті multiplex.ua та в мобільному додатку Multiplex.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віталій Капустян став креативним директором групи TWIGA Ukraine

Комунікаційна група TWIGA Ukraine призначила креативного директора холдингу. Ним став Віталій Капустян, який долучився до команди на початку минулого року ...

LIONS Live: директор з маркетингу Uber про адаптацію та репутацію бренда

Томас Раніз, директор з маркетингу Uber, спробував в рамках серії відео CMOs in the Spotlight відповісти на деякі найгостріші питання 2021 року.

Кури, собаки та крокодили замість автівок: чи потрібен в кадрі сам продукт?

Дмитро Мамонтов, Senior copywriter в Havas Ukraine, розповідає про те, чи потрібен в кадрі рекламного ролику, постеру чи білборду сам продукт. ...

Facebook запускає рекламну кампанію для захисту персоналізованої реклами

Facebook продовжує публічно захищати персоналізовану рекламу, запустивши нову рекламну кампанію під назвою «Хороші ідеї заслуговують, щоб їх знайшли». Декларація… Сам ...

«Київстар» та SHOTS представили нову кампанію про 4G-покриття

«Київстар» за короткий строк побудував найбільшу мережу 4G в Україні. Розпочинаючи роботу над новою кампанією, у SHOTS розуміли, що вона ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...