Із 7 по 9 грудня в мережі кінотеатрів Multiplex відбудуться покази кращих робіт переможців найвідомішого міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Цього року на 180-хвилинний сеанс можна буде потрапити впродовж двох днів – у Києві, та лише один день у Львові, Луцьку, Дніпрі, Харкові та Одесі.

Шедеври варто відвідати всім, хто цінує якісний та яскравий креатив, непересічні короткометражні роботи та бездоганну режисуру. Невід’ємними складовими кожного із цих витворів мистецтва є сюжет та безкомпромісність виконання. Цьогорічну добірку шедеврів відрізняє ж її ритмічність, музикальність та неординарність сюжетів, які занурюють у вимір неймовірних емоцій.

Такі роботи здатні перевернути уявлення про креативні комунікації та довести, що навіть комерційні історії можуть залишатися в серцях та пам’яті надовго. Це ролики, які надихають. Це мелодії та ритми, які на всі зимові канікули поселяться у вашій голові.

Покази організовує офіційне представництво фестивалю Cannes Lions в Україні ексклюзивно в мережі кінотеатрів Multiplex.

«Шедеври Cannes Lions вражають своєю майстерністю, надихають, в міру розважають. Всі, хто відвідував покази у минулі роки, знають – тут зібрані найкращі приклади робіт, які щороку стають еталоном для світових креативних еліт у створенні нових шедеврів. Запевняємо, ці три години будуть неймовірно приємними та емоційними для будь-якої творчої особистості»,Костянтин Кузнєцов, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.

Надихайтеся справжніми шедеврами Cannes Lions в HD якості лише в мережі кінотеатрів Multiplex:

7 грудня – Львів (Spartak), Київ (Lavina, Проспект), Луцьк (Промінь)
8 грудня – Харків (Дафі), Одеса (Gagarinn Plaza), Київ (Skymall)
9 грудня – Дніпро (Дафі)

Шедеври Сannes Lions 2019 – шедеври, які вражають.

Кількість місць обмежена. Ознайомитись з детальним розкладом сеансів та придбати квитки можна на сайті multiplex.ua та в мобільному додатку Multiplex.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.