Із 7 по 9 грудня в мережі кінотеатрів Multiplex відбудуться покази кращих робіт переможців найвідомішого міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Цього року на 180-хвилинний сеанс можна буде потрапити впродовж двох днів – у Києві, та лише один день у Львові, Луцьку, Дніпрі, Харкові та Одесі.

Шедеври варто відвідати всім, хто цінує якісний та яскравий креатив, непересічні короткометражні роботи та бездоганну режисуру. Невід’ємними складовими кожного із цих витворів мистецтва є сюжет та безкомпромісність виконання. Цьогорічну добірку шедеврів відрізняє ж її ритмічність, музикальність та неординарність сюжетів, які занурюють у вимір неймовірних емоцій.

Такі роботи здатні перевернути уявлення про креативні комунікації та довести, що навіть комерційні історії можуть залишатися в серцях та пам’яті надовго. Це ролики, які надихають. Це мелодії та ритми, які на всі зимові канікули поселяться у вашій голові.

Покази організовує офіційне представництво фестивалю Cannes Lions в Україні ексклюзивно в мережі кінотеатрів Multiplex.

«Шедеври Cannes Lions вражають своєю майстерністю, надихають, в міру розважають. Всі, хто відвідував покази у минулі роки, знають – тут зібрані найкращі приклади робіт, які щороку стають еталоном для світових креативних еліт у створенні нових шедеврів. Запевняємо, ці три години будуть неймовірно приємними та емоційними для будь-якої творчої особистості»,Костянтин Кузнєцов, офіційний представник фестивалю Cannes Lions в Україні.

Надихайтеся справжніми шедеврами Cannes Lions в HD якості лише в мережі кінотеатрів Multiplex:

7 грудня – Львів (Spartak), Київ (Lavina, Проспект), Луцьк (Промінь)
8 грудня – Харків (Дафі), Одеса (Gagarinn Plaza), Київ (Skymall)
9 грудня – Дніпро (Дафі)

Шедеври Сannes Lions 2019 – шедеври, які вражають.

Кількість місць обмежена. Ознайомитись з детальним розкладом сеансів та придбати квитки можна на сайті multiplex.ua та в мобільному додатку Multiplex.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.