Новий продукт Cadbury, який цей бренд запускає у Великобританії – це білий карамельний шоколад Caramilk. На відміну від британської публіки, австралійським споживачам він добре відомий. Тому бренд Cadbury вирішив скористатися цим, щоб прорекламувати його у Великобританії, посадовивши на свої британські білборди справжніх живих австралійців, які співали б дифірамби цим шоколадкам.
Ця зовнішня реклама, створена агенцією VCCP, складається з трьох таких білбордів. Впродовж цього тижня вони з’являлися в Лондоні, Манчестері та Бірмінгемі. В кожному місті – на один день.
Такі білборди мають спеціальні платформи, на яких сидять двоє австралійців (чоловік та жінка). Їх завдання – відповідати на питання перехожих щодо цього нового для Великобританії продукту Cadbury.
А поряд із кожним з цих сідал можна прочитати напис «Він чудовий. Просто спитайте цього австралійця».
Австралійців, які взяли участь у цій кампанії, обирали в ході кастингу, де оцінювали не лише їхній ентузіазм щодо карамельного шоколаду, а й харизматичність. На білбордах вони сиділи позмінно. (Сумарно такий робочий день становив шість годин.)
А для тих, хто не мав можливості підійти до такого білборду і задати свої питання особисто, в інстаграмі проводили сесію питань-відповідей, де британці також могли поспілкуватися з австралійськими фанатами бренда.
Білборди, на які посадили австралійців, є продовженням запуску Cadbury Caramilk у Великобританії. А розпочався цей запуск у серпні, націленою на міленіалів кампанією в соцмережах. Тоді креативники оприлюднили в соціальних медіа реальні цитати реальних австралійців про шоколад Caramilk: «Ви будете любити його сильніше, ніж свого кота», «Ви будете думати про нього, коли їстимете інший шоколад» і навіть «Ви будете ладні проміняти на нього свою бабусю». Такі та інші реальні твіти австралійців про їхню любов до шоколаду Caramilk було розміщено і на білбордах.
Беатріс Берутті, старша бренд-менеджерка Mondelez, компанії-власника Cadbury, так це прокоментувала: «Ми хотіли зробити щось, що природно передавало б характер Cadbury Caramilk, вирізняючись з-поміж інших запусків нових продуктів. Ми були готові вчинити щось незвичайне і навіть божевільне, щоб вивести Caramilk на полиці британських магазинів. І ми просто в захваті від того, що наш божевільний план почепити на білборди реальних живих австралійців було дійсно реалізовано».
Читайте також:
Віщування майбутнього за батончиками Cadbury: QR-технології замість кавової гущі.
Пальчики для пальчиків. Нова кампанія Cadbury.
Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися.