• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Щоб прорекламувати свій шоколад, Cadbury посадив на білборди австралійців

29 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Новий продукт Cadbury, який цей бренд запускає у Великобританії – це білий карамельний шоколад Caramilk. На відміну від британської публіки, австралійським споживачам він добре відомий. Тому бренд Cadbury вирішив скористатися цим, щоб прорекламувати його у Великобританії, посадовивши на свої британські білборди справжніх живих австралійців, які співали б дифірамби цим шоколадкам.

Ця зовнішня реклама, створена агенцією VCCP, складається з трьох таких білбордів. Впродовж цього тижня вони з’являлися в Лондоні, Манчестері та Бірмінгемі. В кожному місті – на один день.

Такі білборди мають спеціальні платформи, на яких сидять двоє австралійців (чоловік та жінка). Їх завдання – відповідати на питання перехожих щодо цього нового для Великобританії продукту Cadbury.

А поряд із кожним з цих сідал можна прочитати напис «Він чудовий. Просто спитайте цього австралійця».

Австралійців, які взяли участь у цій кампанії, обирали в ході кастингу, де оцінювали не лише їхній ентузіазм щодо карамельного шоколаду, а й харизматичність. На білбордах вони сиділи позмінно. (Сумарно такий робочий день становив шість годин.)

А для тих, хто не мав можливості підійти до такого білборду і задати свої питання особисто, в інстаграмі проводили сесію питань-відповідей, де британці також могли поспілкуватися з австралійськими фанатами бренда.

Білборди, на які посадили австралійців, є продовженням запуску Cadbury Caramilk у Великобританії. А розпочався цей запуск у серпні, націленою на міленіалів кампанією в соцмережах. Тоді креативники оприлюднили в соціальних медіа реальні цитати реальних австралійців про шоколад Caramilk: «Ви будете любити його сильніше, ніж свого кота», «Ви будете думати про нього, коли їстимете інший шоколад» і навіть «Ви будете ладні проміняти на нього свою бабусю». Такі та інші реальні твіти австралійців про їхню любов до шоколаду Caramilk було розміщено і на білбордах.

Беатріс Берутті, старша бренд-менеджерка Mondelez, компанії-власника Cadbury, так це прокоментувала: «Ми хотіли зробити щось, що природно передавало б характер Cadbury Caramilk, вирізняючись з-поміж інших запусків нових продуктів. Ми були готові вчинити щось незвичайне і навіть божевільне, щоб вивести Caramilk на полиці британських магазинів. І ми просто в захваті від того, що наш божевільний план почепити на білборди реальних живих австралійців було дійсно реалізовано».

Джерело 1, 2


Читайте також:

Віщування майбутнього за батончиками Cadbury: QR-технології замість кавової гущі.

Пальчики для пальчиків. Нова кампанія Cadbury.

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися.

Теги: гуморзовнішня рекламакреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.