Що завгодно, тільки не таксі: Uklon пожартував над собою в ролику до 11-річчя компанії

До свого 11-річчя український онлайн-сервіс замовлення авто Uklon спільно з креативним агентством I am IDEA і відеопродакшн-студією 120seconds створили іронічний ролик. У ньому вони розповіли про успіхи й падіння компанії за цей час.

Зйомки ролика проходили в офісі компанії, участь у ньому взяли реальні члени команди. 

«Хотілося зробити цей ролик як маніфест —  розповісти про досягнення, успіхи, але не душно, без банального “успішного успіху”. Uklon —  це продуктова технологічна компанія, зі своїм настроєм і темпом, ми постійно розвиваємося, придумуємо щось нове і часом можемо оступатися, робити помилки. Ми відкриті і нічого не приховуємо, тож вирішили розповісти не тільки про перемоги, а й про “бока”, зробивши це через падаючі карти та інші смішні ситуації. До того ж, ми хочемо надихнути і підбадьорити наших співробітників, партнерів, тому що вже вдруге ми зустрічаємо наш День народження в локдауні», — розповів CMO компанії Uklon Вадим Іщенко.

CMO компанії Uklon Вадим Іщенко

З 2010 року відбулося безліч перетворень, Uklon трансформувався з порталу з вкладкою виклику таксі в хмарний продукт, який безперервно забезпечує свободу переміщення мільйонам користувачів. Сьогодні у додатки понад 7,5 млн завантажень, через яке проходить від 2 млн замовлень на місяць. Uklon доступний в 23 містах України, займаючи лідируючі позиції в кожному з них. Тільки з початку року компанія посилила присутність, додавши ще чотири міста — Луцьк, Рівне, Тернопіль та Білу Церкву.

Uklon пропонує масу опцій при замовленні таксі: обрати машину з мовчазним водієм, вказати, що з вами буде тварина або потрібне авто з дитячим кріслом. Ще, наприклад, замовити електрокар, пошерити поїздку з другом, або вибрати AntiCOVID клас авто з захисними перегородками. Пасажири і водії під час поїздки застраховані на суму 1 млн гривень, а доставка — 15 тис. гривень.


Вітаємо Uklon з 11-річчям і пропонуємо також переглянути, як людина-мотоцикл продовжує мчати дорогою в рекламі страхової компанії Progressive. Так, людина-мотоцикл, вам не здалося.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілюстратор Сергій Майдуков проведе відкриту онлайн лекцію

23 квітня у межах воркшопу з ілюстрації Сергія Майдукова видавництво IST Publishing організує дві відкриті онлайн розмови з українськими ілюстраторами. ...

Earth Optimism 2021 відзначає прості технологічні інновації для захисту природи

Навіть прості та маленькі інновації здатні принести чималі результати. Ось п’ять таких робіт, які обговорювалися в рамках Earth Optimism 2021.

Ми зустрінемось знову. Нова оптимістична кампанія Heineken

Heineken розпочав нову глобальну кампанію «Ми зустрінемось знову». Кампанія відзначає стійкість та креативність людей протягом останнього року. А також демонструє, як люди знайшли креативні ...

AVE Carbon 2021 влаштовує серію подій

Гейміфікований медіа-арт простір Carbon влаштовує серію неповторних подій на своєму майданчику. На глядачів чекає симбіоз відбірної експериментальної музики та візуальних ...

Євгена Клопотенка включено до списку 50 Next — переліку професіоналів, що змінюють світову гастрономію

Організатори головної ресторанної премії світу The World’s 50 Best Restaurants разом із Баскським кулінарним центром (Basque Culinary Center) оголосили перших ...

Короткий візит у останній день Помпеї: Алекса «допомагає допомагати» з домашнім завданням

В новому відео Алекса «переносить» головного героя в останній день Помпеї, в той хаос, який панує перед виверженням Везувію у 79 році нашої ери.