Люди часто купують не речі, а шанс на нове життя. Селф-бренди емігрантів непомітно стають нашими рольовими моделями, адже всі ми точно підписані хоча б на одну таку людину, а прикладів «заморського успіху» в соціальних мережах стає все більше. Чи можна це подолати? Нова пошта Глобал та агенція Michurin прагнуть довести, що так.
Не шмот, а красиве життя
Люди часто купують не речі, а шанс на нове життя. І скільки б вони не старались створити ідеальний світ навколо себе, завжди знайдеться хтось краще. Бо живе десь у США донька сусідки, яка шикує брендовим одягом в «інстаграмах». І однокласник, який заробляє кур’єром у Польщі більше, ніж ти юристом в Україні.
Селф-бренди емігрантів непомітно стають нашими рольовими моделями, адже усі ми точно підписані хоча б на одну таку людину, а прикладів «заморського успіху» в соціальних мережах стає все більше.
Не географія, а бажані образи
Зараз закордоном перебуває приблизно 3,2 млн* українських мігрантів. І чим частіше си чуємо, як хтось зі знайомих добре влаштувався закордоном, тим більше хочемо і собі кудись чкурнути. Добре ж там, де нас нема. Тут кроси дорогі, як і весь товар світових лейблів. Людям потрібні причини для того, щоб залишитися вдома, причини повірити в краще життя там, де вони вже є.
Цінності, які приносить бренд Нової пошти Глобал
Тому команди агенції Michurin і Нової пошти Глобал придумали замістьміграційний шопінг, аби показати, що краще життя можна доставити до нас. Бо навіщо емігрувати, якщо брендові кроси можна замовляти з-за кордону і не переплачувати в магазинах?
Замістьміграційний шопінг є не просто рекламою послуг, а майже підтримкою державної антиміграційної політики. Бо серед цілей Нової пошти Глобал не тільки продажі, але й вирішення важливих для країни проблем.
*У 2019 Мінсоцполітики озвучували цифру в приблизно 3,2 млн трудових мігрантів.
Нагадуємо, минулого місяця Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію, над якою працювала креативна команда агенції Michurin. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти про продукти і послуги доставки по всьому світу.