• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Що таке замістьміграційний шопінг? Michurin створив антиміграційну кампанію для Нова пошта Глобал

24 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Michurin створив антиіміграційну кампанію для Нова пошта Глобал
Share on FacebookShare on Twitter

Люди часто купують не речі, а шанс на нове життя. Селф-бренди емігрантів непомітно стають нашими рольовими моделями, адже всі ми точно підписані хоча б на одну таку людину, а прикладів «заморського успіху» в соціальних мережах стає все більше. Чи можна це подолати? Нова пошта Глобал та агенція Michurin прагнуть довести, що так.

Не шмот, а красиве життя

Люди часто купують не речі, а шанс на нове життя. І скільки б вони не старались створити ідеальний світ навколо себе, завжди знайдеться хтось краще. Бо живе десь у США донька сусідки, яка шикує брендовим одягом в «інстаграмах». І однокласник, який заробляє кур’єром у Польщі більше, ніж ти юристом в Україні.

Селф-бренди емігрантів непомітно стають нашими рольовими моделями, адже усі ми точно підписані хоча б на одну таку людину, а прикладів «заморського успіху» в соціальних мережах стає все більше.

Не географія, а бажані образи

Зараз закордоном перебуває приблизно 3,2 млн* українських мігрантів. І чим частіше си чуємо, як хтось зі знайомих добре влаштувався закордоном, тим більше хочемо і собі кудись чкурнути. Добре ж там, де нас нема. Тут кроси дорогі, як і весь товар світових лейблів. Людям потрібні причини для того, щоб залишитися вдома, причини повірити в краще життя там, де вони вже є.

Цінності, які приносить бренд Нової пошти Глобал

Тому команди агенції Michurin і Нової пошти Глобал придумали замістьміграційний шопінг, аби показати, що краще життя можна доставити до нас. Бо навіщо емігрувати, якщо брендові кроси можна замовляти з-за кордону і не переплачувати в магазинах?

Замістьміграційний шопінг є не просто рекламою послуг, а майже підтримкою державної антиміграційної політики. Бо серед цілей Нової пошти Глобал не тільки продажі, але й вирішення важливих для країни проблем.

*У 2019 Мінсоцполітики озвучували цифру в приблизно 3,2 млн трудових мігрантів.

Нагадуємо, минулого місяця Нова пошта Глобал запустила масштабну комунікаційну кампанію, над якою працювала креативна команда агенції Michurin. Мета кампанії — різним аудиторіям розповісти про продукти і послуги доставки по всьому світу.

Теги: Michurinвідеокреативнова поштасуспільствотрейдінг

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

11 Серпня, 2025
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.