• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Що таке справжня якість: шеф-кухар зготував для людей страви з корму для собак

10 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Сінгапурський бренд Furry’s Kitchen нещодавно вирішив довести, що він у своєму кормі для собак використовує лише на сто відсотків екологічно чисті та високоякісні продукти, придатні й для людського споживання. Для цього бренд залучив агенцію Ogilvy Singapore та популярного шеф-кухаря Джастіна Квека (Justin Quek), який зготував для дегустаторів обід на три переміни. Ряд найвідоміших сінгапурських лідерів думок в сфері кулінарії було запрошено, щоб ті, самі того не знаючи, оцінили страви з корму для собак.

Як і очікувалося, гості були вражені смаковою композицією, якістю та свіжістю інгредієнтів. Кожну страву було схвалено, і дехто з інфлюенсерів навіть спокусився на добавку. А одна гостя взагалі порівняла ці кулінарні шедеври Джастіна Квека з рецептами своєї бабусі.

Продукти для людей, страви для собак

Стівен Чуа (Stephen Chua), засновник Furry’s Kitchen, розповів: «Цей експеримент кидає виклик тій усталеній думці, що корм для собак смакує огидно і робиться з якихось складновпізнаваних інгредієнтів і консервантів, неїстівних для людей. Але ж ми любимо побалувати себе та своїх рідних смачним обідом з усього найкращого. І наші пухнасті друзі заслуговують на таке саме ставлення. Вони заслуговують насолоджуватися якістю та свіжістю того, чим їх годують».

А сам шеф-кухар прокоментував цю кампанію так: «Як і з будь-яким іншим соціальним експериментом нам довелося приховати деякі моменти, щоб пересвідчитися, що результати будуть неупередженими. Ми хотіли дізнатися, чи буде корм для собак, зробленій із продуктів, придатних для людей, смачним і поживним. Всі страви з корму для собак, які ми подали дегустаторам-інфлюенсерам, були попередньо перевірені на смак та якість особисто мною. І я запевняю вас, що я подаю своїм гостям лише ті страви, у яких я впевнений, і лише таку їжу, якість якої відповідає моїм стандартам».

Звісно, ця кампанія мала елемент несподіванки. Але все ж більшість лідерів думок, що взяли участь в експерименті, оцінили той факт, що по суті вони їли не собачий корм. Вони їли продукти для людей, але приготовані як для собак. І в процесі дізналися що всі інгредієнти, такі як телятина, лосось, коричневий рис, картопля та броколі, закупаються у ліцензованих постачальників. Тобто у тих самих постачальників, що забезпечують продуктами й місцеві сінгапурські ресторани. І якість продуктів, що йдуть в їжу для людей та собак, є однаково високою.

Джерело

Теги: відеокреативкулинариямаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.