Setapp запускає нову брендову кампанію в співпраці з креативною агенцією SuperHeroes

Setapp, перший сервіс програм за підпискою для Mac, iPhone та iPad від української компанії MacPaw, запустив глобальну брендову кампанію з креативною агенцією SuperHeroes NYC. Setapp надає доступ до каталогу 200+ застосунків за фіксовану щомісячну плату, щоб допомогти користувачам із виконанням будь-яких завдань.

Кампанію Super Simple Stories побудовано навколо трьох захопливих науково-розважальних відео, що відповідають на неочевидні й водночас прості запитання зі світу технологій:

  • How taking pictures of your pets helps save lives?
  • How trusting GPS makes you famous in Iceland?
  • How 5G will help you sleep more?

Серію пізнавального контенту транслюватимуть в Instagram, TikTok і Youtube.

«Наша аудиторія активно цікавиться новими технологіями, тому ми сподіваємось, що відеоролики на таку тематику викличуть органічний інтерес у користувачів», — коментує Ярослав Степаненко, Product Marketing Manager у Setapp.

Setapp

Метою кампанії є підвищення впізнаваності бренду Setapp серед аудиторії, що не сприймає реклами. Агенція SuperHeroes відома своєю креативною концепцією і прагненням урятувати світ від нудної реклами, що ідеально переплітається з місією MacPaw Make useful unboring (робити корисне не нудним).

Setapp

«Ми шукали нерекламний та оригінальний підхід, щоб передати ідею бренду Setapp просто й невимушено. Запустили канали Super Simple Stories в Instagram, YouTube і TikTok та доклали багато зусиль, щоб перші відео побачили світ. Навколо нас ще багато чудових історій, і ми сподіваємось, що вони стануть частиною Super Simple Stories у майбутньому», — розповідає Роджер Віджверберг, Executive Creative Director у SuperHeroes.

Setapp

Super Simple Stories стала другим спільним проєктом Setapp та SuperHeroes. У 2017 році для запуску сервісу агенція створила кампанію Take the Shortcut, що розповідала про новий продукт користувачам США. Наступною глобальною співпрацею Setapp було партнерство з всесвітньо відомою креативною агенцією droga5 London минулого літа. Тоді продукт запустив бренд-кампанію Don’t Get Sidetracked. Get Setapp із закликом користувачів завершувати розпочаті справи.


Читайте також: В Україні запрацювала «мобільна бібліотека» Librarius: тисячі книжок із захистом від «піратів».

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Деконструкція, біомімікрія, екоактивізм: як архітектура здатна протидіяти зміні клімату

Від принципів безвідходності та озеленення міст до лобіювання екологічних законопроєктів – ось десять способів, як архітектура може протидіяти зміні клімату.

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...