Сеть KFC создала плейлист песен с упоминанием бренда

Сеть ресторанов быстрого питания KFC собрала список песен, в которых упоминается бренд. Об этом пишет порталAdWeek.

Плейлист получил название Bucket Bangers, послушать его можно на музыкальном сервисе Spotify. В нем 46 композиций (преимущественно в стиле хип-хоп). Среди исполнителей — Run DMC, MIA, Beastie Boys, Канье Уэст и пр. В нем собраны песни музыкантов из разных стран — США, Германии, России, Франции, Бразилии и др.

Для продвижения плейлиста принты со строчками из его песен (с упоминанием KFC) развесили по всему Парижу. Автор идеи — агентство Sid Lee Paris.
Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.