Сервіс Zakaz.ua здійснив ребрендинг візуальної айдентики.Головним меседжем ребрендингу став слоган “Доставляємо продукти — забираємо клопоти”

Компанія Zakaz.ua з’явилася на ринку 9 років тому, за цей час виросла в декілька разів за всіма показниками, стала лідером на ринку доставки продуктів в Україні, вийшла на ринок Молдови, і планує вихід в країнах ближнього зарубіжжя.

У міру підвищення якості сервісу і зростання компанії необхідне було візуальне перезавантаження, для того щоб залучити нових клієнтів та конкурувати з іншими гравцями за рахунок креативної складової бренду.

 

“Zakaz.ua за останній час сильно змінився, ми постійно вдосконалюємо процеси, оновлюємо сервіс, розширюємося в кількості партнерів і команди, виходимо на нові ринки. Щоб підкреслити оновлення і рухатися далі ще швидше, було прийняте рішення оновити бренд ” –– розповів комерційний директор Zakaz.ua Євген Нетреба.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...