Serviceplan и BVG уравняли возможности мужчин и женщин на один день

Женщины в Германии зарабатывают в среднем на 21% меньше, чем мужчины. Для привлечения внимания к существенному разрыву между заработными платами, Serviceplan и Берлинское транспортное управление (BVG) организовали специальную кампанию, приуроченную ко Дню равенства оплаты труда.

18 марта 2019 года, на протяжении всего дня, действовал специальный «женский» дневной билет BVG. Стоимость этого билета была на 21% ниже стандартной стоимости проезда, таким образом «уравнивая» финансовое положение женщин.

Рекламная кампания по поддержке проекта, который разработан и реализован Serviceplan, стартовала 12 марта на радио, в печатных СМИ, интернет, наружной рекламе и на специальном микросайте активности.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...