Serviceplan Group получил 12 наград юбилейного 60-го CLIO Awards 2019

Serviceplan Group, крупнейшая независимая группа агентств в Европе, завоевала 3 ​​золотых, 2 серебряных и 7 бронзовых наград международного фестиваля рекламы CLIO Awards 2019 в Нью-Йорке. Среди проектов, которые были отмечены в рамках фестиваля – кампании для BMW, Berliner Verkehrsbetriebe, Butterfly Coach, Penny, Saforelle и The One Club.

3-мя золотыми CLIO был награжден Serviceplan Germany: 1 золото в категории Design за книгу «Сделано в Фукусиме», которая создана из рисовой соломы, выращенной на дезактивированных сельскохозяйственных угодьях (METER Group Inc); 2 золота в категории PR за проект «Mind The Gap» для Berliner Verkehrsbetriebe.

2 серебряных CLIO в категории Direction разделили Serviceplan Germany и Serviceplan France за проекты «The 8 – City of No Cars» (BMW) и «The Missing Page» (Saforelle), соответственно.

7-ю бронзовыми CLIO были награждены: Serviceplan France выборол 2 бронзовые награды в категории PR за проект «The Missing Page» (Saforelle); 1 бронзовый CLIO достался Serviceplan China за проект «Seek Your Way» (The One Club). Четыре бронзовые награды были присуждены немецким агентствам группы Serviceplan: 1 бронза в категории Visual Effects для «Fine Day» (Penny); 1 бронза в категории Cinematograph за ««The 8 – City of No Cars» (BMW); 1 бронза в категории Digital/ Mobile User Experience для «Your Most Personal Trainer» (Butterfly Coach); и 1 Бронза в категории PR за проект «Lifeboat – The Experiment» (Sea Watch).

Международный фестиваль рекламы CLIO Awards были учрежден в 1959 году, как конкурс, в рамках которого отмечают выдающиеся творческие достижения агентств и персон в рекламе, музыке, моде, индустрии развлечений, спорте и здравоохранении.

Полный список победителей доступен по ссылке: link

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.