Серену Уильямс в костюме женщины-кошки сочли неприемлемой

На теннисном турнире French Open планируют ввести дресс-код и проверять форму спортсменов перед выступлением. А все из-за появления Серены Уильямс на корте в комбинезоне в стиле «женщины-кошки» от Nike.

Организаторы турнира сочли такой внешний вид неприемлемым и запретили теннисистке появляться на French Open в этом костюме.

В компании Nike с иронией прокомментировали этот запрет. «Можно отнять у супергероини костюм, но вы никогда не лишите ее суперспособностей», — отмечается в микроблоге компании в Twitter.

Компания Nike придумала этот комбинезон, вдохновляясь нарядом супергероини комиксов Marwel — кошки из Ваканды. Впервые в костюме «женщины-кошки» Серена Уильямс появилась на публике в мае, после рождения дочери. Теннисистка заявила, что чувствует себя теперь суперженщиной. И посвятила свой наряд всем матерям.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...