Серену Уильямс в костюме женщины-кошки сочли неприемлемой

На теннисном турнире French Open планируют ввести дресс-код и проверять форму спортсменов перед выступлением. А все из-за появления Серены Уильямс на корте в комбинезоне в стиле «женщины-кошки» от Nike.

Организаторы турнира сочли такой внешний вид неприемлемым и запретили теннисистке появляться на French Open в этом костюме.

В компании Nike с иронией прокомментировали этот запрет. «Можно отнять у супергероини костюм, но вы никогда не лишите ее суперспособностей», — отмечается в микроблоге компании в Twitter.

Компания Nike придумала этот комбинезон, вдохновляясь нарядом супергероини комиксов Marwel — кошки из Ваканды. Впервые в костюме «женщины-кошки» Серена Уильямс появилась на публике в мае, после рождения дочери. Теннисистка заявила, что чувствует себя теперь суперженщиной. И посвятила свой наряд всем матерям.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.