Для нестандартного продвижения своего продукта компания Universal Sony Pictures обратилась за помощью к агентству Slingshot Media и оператору наружной рекламы Adshel.

С помощью ситиформата пассажиры станции метро Town Hall Station могли примерить на себя маску злодея Электро. Для этого нужно было остановиться перед рекламной конструкцией и сделать страшное лицо, которое фиксировала встроенная фотокамера. Затем полученная фотография размещалась на рекламном макете вместо лица Электро, и её можно было скачать себе на смартфон через QR-соединение либо переслать в соцсети с помощью специального мобильного приложения.

За неделю, которая была отведена под кампанию, было сделано около 1 тыс. фотографий, и, удовлетворённая результатом, Universal Sony Pictures продлила размещение ещё на неделю. Источник: Outdoor.Ru

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...